2007-08-01 23:58:38Dennis

泉州

我上一個engagement終於告一段落,不過無得去bulk printer,真係有啲失望,好似爭咁啲嘢. 反而我另一個job,一直都未告一段落,黎到呢個地方仲搞緊.

上黎之前,同Micheal係太古城睇咗harry potter,一啲都唔好睇,都唔關我無睇過前四集事,總之就覺得無咩特別,反而期待Transformer,之後上咗佢度,睇呢個好耐無睇過既台灣既電視節目,專係玩捉姦在床呢. 另外,有日係老地方識咗Suneo,四點鐘先係人和豆漿食宵夜.

星期一,同Mary撘九點幾坐國泰機上黎厦門,遲咗少少喇,再撘車,一個鐘到就黎到泉州,一個相傳係鄭和下西洋的出發點. 因為下晝點幾鐘己經黎到,又未去得client度,所以我fully utitlize咗酒店既resource,就係做gym同游水.

第二日,要撘成個鐘車先去度client度,船廠同碼頭,所以個office都係臨時既,行快啲都好似搖搖欲墬,而佢又爆山填海,所以都幾震撼吓. Lunch係canteen食,別無選擇. 但係五點幾六點鐘一定要走,因為唔走就無車. 番酒店可以食buffet,好開心,日日可以食均間酒店啲餐廳. 但係可能食得太多魚生同生蠔,所以肚痾咗食晚......

今日client第一架船下水禮,請咗好多市委領導黎,泉州電視台都有黎報導,夜晚十點半新聞仲講咗成十分鐘,因為呢隻船係泉州第一隻自己造既萬噸油輪,而呢個船廠亦係福建至上海沿海唯一既船廠. 所以好熱鬧,人人唔使做咁,除咗我地,因為知道要postpone到next Wednesday先番香港.