2005-03-25 01:32:20牢蘇的人

技術

今日同埋期他hallmate 去買hockey棍
而我?就買左一個hockey袋, 一個多功能既袋
又可以袋波,棍,boot,pad,衫...正正正正正!

之後竟然可以連續兩次見到民仔同tracy姐~~~

有位阿姨叫千奴就當我hall係休息室之後去左老蘭吞pop,賺50@hr.
又遲到早退...唉~下次唔好啦!知冇?

我?去hockey u team practice.又係兩粒鐘non-stop,挑戰我人體極限...
人地技術好勁,我只好防守...我去左差不多一個月u team practice,覺得自己既技術真係有左進步.

但係離我既目標仲有好大段距離...要博盡阿!!!阿蘇