2002-08-27 20:56:42nonloser

study & future

今個暑假
我冇溫過書咁濟
相比係ce黎講
我係懶0左幾廿倍ga
我估冇咩form6 升form7 ge學生
會好似我咁蠢去浪費一個咁寶貴ge暑假
我成日話我係因為俾屋企人迫到咁
不過唔講都知lee個係我ge藉口
我冇面對自己ge問題
我只懂逃避
在這方面我承認我是非常失敗
要重拾勇氣去面對這些問題是不易
但現在我明白而認定了自己為了什麼去讀書
所以我會為此而努力
我現在不是要安慰,要同情
我要的我也不知
我只知道的是我想讀返好書
中7的生活將會很難捱
我會怕, 但不會說不
我不敢對任何人作任何一個關於我學業的承諾
去應承別人我能拿什麼成績或
我能入什麼大學
因為承諾只會變為負擔
我只會做我要做的事
希望中7的我是一個新的我