2008-01-24 23:27:56朋友

price that I’m paid

The damage is done.

I knows the price that I’m paid.

I admits that it’s too late to admit that I’m afraid.

I’m sorry for wt I hv done that hurt u.

當我跟你通電話時...你特然同我講話遲d搵我...
其實我知道係佢打比你...
有一次...同你傾緊時...你特然同我講話訓教唔傾...
其實我知你係要聽佢電話先同我收線...因為我聽到你電話響...
我知道我係你心目中的地位...已經比佢低好多好多好多...
我知我已經冇機會...但我會一直去等你...