2008-01-18 00:24:29朋友

妳知道嗎?

失去妳我好難有工作動力...
原全集中唔到精神...
妳知道嗎?
當妳對我說妳希望男朋友呷醋...但我冇...
因為曾經試過有其他男仔打比你...
我呷住醋咁問妳邊個黎...妳好不滿咁同我講朋友黎姐...唔好亂林野...
那次後...我便不敢再呷妳醋...因為我怕會令妳唔高興...怕你覺得我唔夠大方...
可能你覺得我只不過為自己搵藉口...但我只想妳知道...
我唔係唔想呷...係唔想因為我呷醋令到妳唔開心...

對不起...我做太多令妳痛心...心淡的事...
令妳失去對我的信心...甚至失去妳對我的愛...
一切都係我一手做成...我知我唔值得妳去再信我同再愛我...
但我知錯喇...我只希望有多一次機會...比多次我機會我去抱妳...錫妳...愛妳..關心妳...保護妳...一生一世...永遠永遠...

妳記得睇那晚我同妳睇<<驚天奪寶>>時我對妳講過咩嗎?
就係我愛妳...
du...我愛妳...其實我一直都好愛妳...

那晚係餐廳我發妳卑氣係因為妳呃我個電話...
所以先講左d咁ge野...可能妳又覺得我又再一次為自己做錯的事搵藉口...
但...我只想妳知道...我一直都愛著妳...那晚...我呷醋了...先會講出d咁難堪的說話...呢一個唔係藉口...因為呷醋先會失控...沖口而出...
我好後悔自己所講的說話...因為那一個呷醋時的失當回覆...令我失去了妳...
失去我的所愛...那種感覺...好像身體只是一個空殼...
一個沒有靈魂的空殼...

其實你知道嗎?我係一個好自卑...同內弱...怕事...被動的人...
所以我一直唔同你講我愛妳...唔係因為我唔愛妳...
係因為我開唔到口...我冇勇氣去講出口...
但當我有勇氣同你講我愛妳的時候...同知道要同妳講我愛妳時...
已經太遲...因為妳已經唔係我身邊...
因為你好有可能已經唔會再番黎我身邊...
因為他比我好吧!又或者...我真的不值得妳愛...
因為我傷妳太深...

妳記得當初在長發海旁我為妳戴上戒指的事嗎?
其實當時我已經有一種感覺...
就係我會同妳結婚一齊生活...但我冇同妳提及過...
可能我係中國人吧...喜歡將一切都收收埋埋...
而朋友們都有問過我...你將來真係會同du結婚麼?
我同佢地講...如無意外就會係...
但可惜一切都太遲...因為意外已經出現...你已經離開左我...
而意外係因為我的無知...所做成...我好討厭那個我...
可能妳唔會信我呢段野...覺得我係為左要妳番黎我身邊先咁講...
但這是真的...我真的有這種想法...

妳有留意到我把戒指戴到左手的中指上嗎?
從前妳問過我為甚麼不願把她戴到左手上...
那是因為我無知...一直都去逃避妳...
逃避妳一直要我結婚這個問題...
但自從我想通後...我決定我唔會再去逃避呢一個問題...
由把她戴到左手的中指上時...我決定了一定要比到幸福妳...

妳知道嗎?我真的很愛妳...很喜歡看著妳笑...
妳身上的味道令我無法去忘記...你笑的樣子令我無法去忘記...
今日見到妳笑...我好開心...
因為至少我都做左一樣可以令妳笑令妳開心的事...
就係介紹左mcr比妳識...
亦都多謝mcr...因為你地令到我愛的人快樂...

我會為我以前所做所講的一切負上責任...
得到應得的懲罰...懲罰就是失去妳...
但失去妳令我比死更難受...

希望妳會搵到真正的幸福...
因為只要見到妳幸福...我便快樂...
我並唔係扮偉大...
因為我只想妳快樂...因為我帶過太多唔開心的回憶比妳...
如果可以的話請把我忘記...
這不是不負責任...只是我唔希望你會記得這些不快的回憶...
做個開開心心快快樂樂的女人...
妳不回來我身邊...我並唔會去怪妳...
因為我真的很差勁...一切都係我的錯...
妳的離開...已經是我的最大懲罰...

我知道自己講咩都冇用...因為我傷你太深...
只怪我自己覺得幸福係必然...不懂去珍惜妳...
但我希望你會比多次機會我去証明我所講的一切...比到真正的幸福妳...令妳成為最幸福的女人...
我希望妳知道以上一切一切都係我內心所想的事...
多謝妳用左幾分鐘甚至一分鐘不夠來睇我呢個可能你會覺得又係一個呃妳的大話...還是一個很可笑的大話...甚至會當係一個笑話來看..但妳知道嗎?我用左兩個多小時來寫這個笑話...但無所謂...因為呢個笑話令妳笑...妳笑...我已經很開心...呢兩個多鐘我沒有白費到...
可能妳睇到這篇文已經不知道是多久後的事情...但我只希望妳看到時會想起我...
只需一會兒我便心滿意足...多謝...

with luv....my dearest du...i luv u...and sorry abt wt i hv done to u...make u so hurt...
but plz give me one more chance to luv u...i can give u wt u need...
i can bring u happiness...
i swear i luv u 4ever...4ever...never change...

就算妳唔再愛我...
但我都會等妳...直到妳番黎我身邊...

27號我地開開心心咁去埋最後一次兩個人的海洋公園同29號睇埋mcr好嗎?

妳知道嗎?
我真的很愛妳...比多次機會我好嗎?