2006-06-30 01:31:10sam

我愛世界杯

我愛世界杯

從中學到大學,從學生到警察,從馬拉多納到羅納爾多,足球讓我的生活更多姿多彩.今天,我真正離開足球場(從2004年參加市局的杯賽後,正式掛靴^-^),但心裡仍惦記著那曾經沈醉的綠茵場.在德國世界杯進行得如火如荼的今天,我忘記了工作的辛勞,晚上回到家第一件事是打開電視機,最少看完上半夜的比賽,遇上心儀的球隊(韓國,阿根廷,巴西,葡萄牙...),下半夜也不放過,第二天上班就直啊欠^-^

你是球迷嗎?不是也不要緊,看熱鬧也不錯哦,那現場熱烈的氣氛,球迷激情有呼喊,就值得體驗一下啦:)來吧,看世界杯去!


I Love World Cup

From middle school to college,from student to policeman,from Maradona to Ronaldo,soccer made my life wonderful.Though I don’t play soccer this days.but I always think of the days when I enjoyed the greed field with my team members.Now the World Cup is going on.I forgot I was so tire after worked.and turn on the TV the first thing when I back home to watch the game.

Maybe you don’t like soccer,but please don’t refuse the World Cup,Let’s go^_^
anna 2006-07-03 10:27:39

我沒有看世界杯,一場也沒看,只在新聞知道那隊進級,足球的確是很多人的興趣,足球運動,真令很多人著迷.