2003-11-01 22:19:26小夫

What a Dream Lover

尋日係萬聖節,
但係因為太攰嘅關係,
所以夜晚都冇出到去,
冇幾耐就瞓咗。
瞓到十一點度,
趙樂樂打電話問我去唔去肥騰屋藍地屋企度玩,
我冇野做,
所以都係去咗。
去到建生等0個陣先知連埋我先得五個人去,
(其他人仲有肥騰、M巾同埋arron。)
跟住買咗D啤酒同理花生就坐的士去喇。
不過去到之後都唔知有乜好做,
所以就成班人響房度齋傾計就算,
(都有飲到啤酒,
但係金威牌就真係…)
都係講吓自己D野同理班上嘅事咁喇。
(當然的是,
內容是保密的。)

之後因為大家都太攰,
所以五點幾度就大家都瞓晒喇。
(成五個人瞓一張牀,
頂唔順之下就落咗地吓瞓。)
不過之後除咗因為冇枕頭同被攪到好凍之外,
響七點零鐘重有蘭西叫趙樂樂去聽talk嘅零聲,
攪到瞓到十一點幾醒咗都重係冇乜精神。

返到屋企之後瞓咗一陣,
跟住就去咗補econ,
好多野都唔係好熟。
(我發覺econ唔好嘅原因大部份係自己maths 底唔好所導致,
睇黎真係要多多發展數理方面思考先得。)
跟住補完之後就去咗食飯,
食完飯之後都成八點幾,
所以就冇去自修室而直接返咗屋企喇。

不斷咁發覺自己越黎越需要努力嘅同時,
精神不足令我更加知道足夠睡眠都係好重要,
兩者之間其實要選擇取捨其實都幾困難,
只望自己爭氣。

to發:不完美是一個完美的人必定有的特質,
你要追求完美的同時,
你只會發現自己越來越不完美的。