2003-10-21 18:14:32小夫

An Inquiry into the Nature

星期六去咗嶺南嘅open day,
相對響Poly,
去到之後嘅場面冷清好多,
只有少數嘅人係真正咁黎「聽」個open day。
(屯門果然係屯門,冇計。)
可能嶺南有見及此,
就約多幾個團體去充撐場面。
(中學、小學都有。
睇黎今次係佢地今年嘅旅行地點
真方便!)

環境方面還算清幽,
(可能係人少嘅關係掛。)
點之入到去BBA聽第一個talk嘅時候先知道入面原來好細。
(外表始終靠唔住,
Poly、BU相對之下比較大,
設施亦都比較多。)
但係接住落黎0個個零鐘,
BBA0個度嘅全部Lecturers 係non-stop咁樣地講,
攪到個頭都有D暈暈地。
(而譚鋒亦響悶嘅當中尋找樂趣,
好有文學家嘅表現。)

聽完之後就去咗library,
(當然唔係為參觀,
而係為咗0個D平書,
嘿嘿…)
去到之後就睇吓0個度有咩書賣,
睇黎譚鋒同D Econ冇乜緣,
佢想幫人買0個陣就比人買晒。
(其中一個係我,
成本八百幾頁厚彩色連插圖有關Economics嘅書,
…$30.00…
即時令我覺得不枉此行!
我愛嶺南!)

買完書之後就去食晏,
而Eunice佢地就冇食到走先。
我地響食完飯之後,
為咗令腸胃有D挑戰,
我地就將不同嘅健康飲料加上奶茶,
再加幾片檸檬,
然後再叫猜輸咗嘅人飲。
(仲要表演生吞檸檬,
我最後始終中咗招,嗚…)

食完晏之後就去咗聽Social Science嘅talk,
(但係入到去之後比之前BBA間房仲細,
好似士多房…)
但係第一個Lecturer講嘅野都令我覺得有上堂嘅feel,
頂唔順之下大家就響第二個講到一半就走咗喇。

走咗之後就返咗去新墟,
有人題議話睇戲,
(山山同十雞話睇Kill Bill,
我就想睇戀之風景。
由於大家都想睇前者嘅關係,
我就只好暫時放棄林嘉欣喇,唉…)
但係譚鋒佢話唔想一日睇兩套戲之下就拒絕咗Kill Bill,
(你…戀之風景…林嘉欣…,
林嘉欣…,
呀…!)

真係睇Kill Bill嘅時候都唔錯,
所謂嘅血腥場面其實係將暴力同幽默結合所帶出黎嘅笑料,
(「日本張如城」0個段好攪笑!)
而且仲有一段類似係Animatrix嘅動畫出現,
再加上主角嘅服裝、
電影嘅主題(Only Revenge.) 、
背景音樂及一眾嘅打鬥場面,
完全表現咗當時香港李小龍式嘅武打片風格。
(於女主角響日本嘅最後響雪景單對單決場面例外,
係日本古裝feel。)

睇完之後仲覺得好凍,
行多一陣先冇事。
(因為我入到去0個陣先發覺唔記得問譚鋒攞返件褸,
入面冷氣又開到鬼死咁凍,
令我完全覺得有體感電影嘅效果。)

之後同山山、十雞佢地行多一陣,
幫山山睇吓買乜禮物比文學miss,
(山山好慣世疾俗咁討厭一對對,
攪到可選擇嘅option亦都少咗好多。)
山山覺得Mickey Mouse嘅Cusion好靚,
所以諗住星期日叫譚鋒一齊去買。

睇完之後山山趕住出去睇Show所以走先,
而十雞亦都響我同譚鋒會合0個陣因為要返去食飯而要返屋企。
所以我地就去咗食飯先,
(Robie染咗一頭金髮,
果然係盈豐Robie姐!)
食完之後行多一陣就走咗喇。

星期日冇乜野做過咁濟,
只係睇咗少少響嶺南買嘅0個本書。

星期一都冇乜野做,
大佬明同Ms.Ho嘅眼都好返好多,
但係大佬明嘅係外傷,
所以要過多一排先會好返。
(快D好返響day6再踢波喇!)

P.S. 今日終於都鸁咗文太喇!
響每次就快鸁嘅時候都會心跳加速,
係因為緊張嘅關係嗎?

A traveler journeys around the world carrying a bag with a hold.
It is impossible to bring back the items around.
Shuffle the precious and non-precious items.
What left over is only the path of your life.