2003-10-09 22:33:15小夫

Joe Always Consider Keeping A Secret Sign

星期六要返去學校,
因為要Geog補課,
(個個星期都要…)
所以響朝早七點左右就醒咗。
(如果係平時假日一定可以比我瞓到去晏晝!)
今日Ms.Ching 響堂上開始講Urban D嘢,
係我響CE未學過嘅新嘢,
但係入面個Theory竟然同Econ有極為相似嘅地方:
1.有Assumption;
2.又係Demand 同 Supply;
3.加Constrainted maximization 同 Opportunity Cost;
4.仲有 Perfect Competition。

由於有以上咁多特點,
所以令我覺得好似上咗堂Econ咁。
(不過比Econ都還好…)

補完之後就去咗Buddha屋企借DVD睇,
但係返到去先知自己部電腦讀唔到,
(仲有成個下晝要過,點算?!
拓海呀,我同你又冇緣見面喇。
唯有響PS2入面另作相見吧喇…)
好彩仲有隻VCD可以睇。
但係隻碟係講有個人玩埋D變態雜技,
例如用個鼻吸辣醬、將炮杖綁響身上燒…
(仲有更加變態嘅野,
不過台長為免讀者不適,
決定將餘下VCD內容刪去。)
…哇!總之就真係頂佢唔順。
都唔知係咪之前因為佢只係玩花式滑板,
滿足唔到佢追求刺激嘅心埋呀…?

夜晚上咗去譚鋒屋企做功課,
但係上到去冇機耐就開波。
(阿仙奴對利物浦!即睇~!)
最後場波阿仙奴作客以二比一擊敗利物浦。
呢場波除咗見識到阿仙奴個帕奴亞確係一絕之外,
仲睇到英超聯賽嘅特色。
(係咁撞走D波,
又冇乜靚組織,
好波嘅如迪奧夫又比人撞飛,哇!)
最後當然要多謝譚鋒先生所提供的晚餐一份。

睇完之後冇耐就返咗屋企瞓喇。
(功課…)

星期一放學後諗住去睇《無間道II》,
但係Arron佢話想去剪頭髮,
自己又想剪,
所以就去完先Join睇戲0個個團。
(剪咗個新頭,
唔錯,
仲有要讚理髮師父Tommy一手熟練嘅狂風刀法,
唔駛十分鐘就剪完。
其gel頭技術又係一絕,
各位男仔有興趣的話可以去試試。
[女仔嘅話,我唔敢擔保…])

剪完個頭去戲院0個陣聽到亞傑打黎問我去唔去中央圖書館溫書,
(今日好似星期一,
圖書館?
”CLOSED”)
之後我地就多咗一個人去睇戲喇。

《無間道II》唔係我expect想睇嘅一套戲,
但係拍攝手法唔錯,
因為佢只係比大綱演員睇,
其餘嘅就由演員自由發揮,
咁就可以令成套戲比較流暢。
仲有收音方面都特別較得大聲,
咁就可以比人知道更多以形體動作表現嘅唔同,
再搵出佢細微嘅變化,
咁做可以比較易體現到。

成套戲都好多死人場面,
無喇喇嘭嘭嘭又冇咗幾個人。
而戲入面死得最慘嘅都算係Mary姐,
(亦係死得最震撼嘅一個,
無喇喇成架車撞埋去,嚇死!)

睇完之後冇耐就返咗屋企瞓喇。(攰)

就像石塊一樣地強硬 
但是其實我的心也許 
還比你易碎
所以讓那猛火燒下去 
死撐從沒眼淚 
狂戀總有熱與光
但是你近來 平靜得似雪一堆 
冷淡到二人未似一對

情人面前 我註定了是炭 
脾氣燥但馬上散
即使一臉黑 沒你所想 這樣強硬
我會燒毀半座山 然而遇見水 
我就變冷
一旦被潑熄 就會灰飛一瞬間
誰來助燃 
我註定了是炭
無法獨個地 愛得璀璨 
即使很性急 讓你很煩
延續火花要是難 就一次燃亮我 
成全半個壯烈夜晚

留住高溫要是難 燃燒過了
就會變得平淡 為何我仍未冷