2010-08-04 00:21:44呂懌

五個人的對話

電話聆聲: 我與你就像度過千生千世 我要你沒白白叫心血流逝... ...
3: 喂, 安祖?
7: 呂懌, 喺邊呀?
3: 搭緊地鐵返屋企囉, 美孚.
7: 快啲落車! 快啲落車!!!
3: 嗄, 咁趕?
 
地鐵廣播: 請勿靠近車門. Please stand back... ...
7: 落咗未呀?
3: 落咗喇, 你喺邊呀?
7: 我哋喺往荃灣方向... ...
 
地鐵廣播: 往中環列車即將到站. The train to... ...
6: 點解今晚咁早嘅? 唔洗加班咩? 做咩唔check gmail呀?
3: 哦~ 係咩? 嘩! 打電話返屋企先... 今晚我爹煮飯呀.
3: ... ...
3: 去邊食呀?
7: 為咗就豬姐, 我哋搭返轉頭.
3: 嗄!?
6: 哈!不過就算去到荔景, 我相信呂懌都會願意搭返轉頭嘅, 係咪?
3: ... ...
7: 同站出入逾時15分鐘好似要俾10蚊雞, 不如我地早少少喺石硤尾落丫嘉穎.
3: 嗄!? 九龍塘?!
6: 唔記得間野叫咩名喇, 但個area叫咩... ...
3: 街市附近? 品香?
7: 南山邨?
6: ya! right. 都好食, 不過勁多人囉, 我去兩次都等位等到傻.
7: 豬姐會唔會唔太順路?
 
地鐵廣播: 下一站太子, 乘客可可在對面月台轉乘... ...
6: 呂懌b幾大呀?
7: 18?
3/6: 20喇.
6: 嘩, 20呀... ...
3: 係呀, 咁就20喇.邊個最細? 阿珊?
6: 最細殷錫樺.
3: 都等放榜啦... ...
 
侍應生: 小姐, 你哋嘅水同餐牌.
1: 點解轉枱呀?
7: 阿歌嚟緊, 不過有排, 佢話就走, 仲要喺葵芳嚟. 不如嗌住少少野食先啦, 超肚餓呀!
6: 佢嗌咗肚餓好耐喇.
7: 要客豬頸肉丫, 快快脆脆消滅佢唔多覺.
6: 我想食雞翼.
7: 好丫, 一人一隻.
1: 阿歌一陣嚟到又嗌雞翼點算呀?
7: 再嗌囉, 雞翼之嘛.
 
侍應生: 有咩可以幫到你?
7: 落單. 一個芥末牛肉pizza, 一客豬頸肉, 一客... ...
3: pizza!?
6: 阿歌一陣又嗌pizza點算呀?
7: 再食囉, 我ok呀.
6: 我唔ok, 我嗰件俾埋安祖, 安祖食4件.
 
侍應生: 你哋嘅煙三文魚pizza.
6: 哈! 4件呀安祖!
8: 大家可唔可以交流一下近況呢?
6: 你先最應該交流一下. 係咪有啲咩應該同我地講呢?
8: 冇呀, 咪又係咁... 你呢? 有冇拍拖呀?
6: 冇, 答完. 啱喇, 我就係想問你呢個問題, 有冇拍拖呀?
3: 自投羅網, 嘻嘻!
8: 係... 係拍緊... ...
6: 拍咗幾耐?
8: 兩三個月左右之嘛... ...
7: 同公司嘅人?
8: 係... 係呀...
3: 識咗好耐喇?
8: 係呀, 入咗呢間公司冇耐就識, 不過近排先一齊... ...
1: 唉, 你就好啦, 點解我咁難搵男朋友架?
3/6/7/8: ... ...
 
侍應生: 幫你哋加啲水丫.
6: 唉, 我啲頭髮好厚呀~~ 係咪呀呂懌?
3: 都... 唔算嘅. 剪咗幾耐呀?
6: 廿幾日咋!
3: 偷薄囉.
6: 我唔想再俾幾百蚊只係偷呀~~ 不過都好過安祖姑頭~
7: 咩呀!? 劉小穎!!!
6: 豬姐你話喇!
7: 剪過好咗架喇.
1: 的確, 已經好過之前嘅~
3/6/8: 哈哈哈哈... ...
 
侍應生: 小姐, 我哋last order喇. 請問仲有需要落單嘛?
3: 唔使喇, 唔該.
1: 開始有啲嫌呢行啲阿諛奉承, 每日見人就抬, 不斷咁野去讚對方, 勁假!
8: 對住啲客先係咁咋?
1: 唔止係客, 只要係呢個圈子嘅人都係咁. 好似邊個同事整咗個唔同嘅髮型就會同佢講: 你個新髮型好特別呀! 幾假.
8: 咁咪好辛苦囉?
1: 咁又唔係既, 已經train到冇感覺喇, 而且會turn到, 對住你哋就唔使喇, 好似安祖個頭咁... 嘰... ...
3/6/8: 哈哈哈哈... ...
 
 
每次見面聊的都差不多,
都不會膩,
證明我們還是我們,
愛hea到校門關閉的鐘聲響起才捨得離開的我們,
愛hea到老地方只剩下我們一桌學生才甘願買單的我們.
 
寫好想一想,
原來已是一星期以前的事了,
加班加到無朋友.
 
 
ps.Kim,
人脫離了,
心情也要脫離,
就不要想了.
儲夠力量再出發.
pps.九月去泰國好嗎?
我還在猶疑.

上一篇:還是感激那衝動

下一篇:會心微笑