2006-11-24 11:57:10傻瓜豬"

老婆說的話就是真理

唔知做咩最近晚晚都係咁發夢...
仲要每個夢都有豬豬份,,
但又唔係好恩愛wor..
唔係鬧交就有絕症,琴晚又發到唔知做咩嬲左豬豬...=3=
d夢又鬼咁真wor..嚇死我~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

原來不經不覺,,返訓練場都有10日lu~仲有11日就要考試啦!!!超驚lo...!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

睇返憂鬱小王子個網..先知自己仲有d憂鬱症...
不過已經比之前好左爆多啦!!!!
起碼我e+唔會日日想死同埋仲識得笑,,,
不過就成日覺得自己好冇用同好自卑lo...><
我唔想變返之前0係谷底咁呀!!!!!!真係好辛苦架!!!!
其實我之前有病0個時同<賭場風雲>個ar富真係差唔多~好似一劈爛泥咁,,其實自己個心都唔想架..但係又好辛苦企唔返,,好驚見人,,好自卑,,不過我諗未試過d人係唔會知道心入面係幾難受幾辛苦!!有時諗返都好想喊...
真係好希望呢個病係地球上消失!!!!唔想再有人有呢個病!!!!
因為真係好痛苦好痛苦好痛苦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!