2004-09-25 22:21:31Nini

wanted/my DEAR

DEAREST Devon(愛愛愛)

我也想死你囉!!

希望你一切順利天氣涼了要多穿點不要感冒嚕

沒有你陪的日子我還是會很開心的!



i do LOVE YOU,no why!
though i will never meet YOU
as long as
i can hear YOUR voice
i can follow YOUR track
till we get old,shall WE?


我真的在作夢!!
多希望這一切是真的





(pic/又是我 做了一個晚上 超幸福搭 我也很想你阿寶貝/made by nini)