2008-03-30 23:25:01尛Man﹪¨

近期..

好耐都无上过黎啦.

因为而家多数都系日记本都写.

但係只笔近期无水,写唔出,唯有系呢度写..

专升本嘅考试终于都结束咗啦.

用咗一个月嘅精神同时间,好俾心机咁复习..

但最终都可能係失败.

点都好啦,都算係努力过..


近排有好多霖法,可能因为读完书,再都无牵挂啦

好想自己创一番事业.

霖住开间铺头仔卖衫.

但其实我嘅霖法都好幼稚.好唔成熟.

了解过先知,开铺,创业唔係我想象中咁简单容易

我无经济能力.无经验.无技术

都係靠屋企人.

洗屋企人嘅钱变咗好理所当然嘅事.

而家先知道原来细细个係咁幸福..

大个咗,就要承受相对嘅压力.养自己.养屋企.养老婆.

好想去做好.但係好多嘢都力不从心

可能而家唯一可以做嘅就係踏踏实实咁揾份工做

有经验.有人际关系.至会成功

唉....唔通呢D就係毕业生嘅烦恼?

下个月就出成绩啦.宝宝佢可能考到本B.

到时候佢就可能要返学.

我就要工作.

分隔两地..

我希望可以靠自己努力,俾到幸福你

同你一齐生活.一齐养CHOOCO.


脑海不停霖可以做嘅嘢

想法好多.

有边D係可以实现嘅??

神.救救我啊..