2009-02-06 01:35:16夜貓貓

05/02 day1/ Rottach - 慕尼黑@德國


我講番尋日先...7點鐘出門口去karen屋企,之後食左個飯,我地就出發去接老闆啦!

去到先知原來佢男友車我地入機場,係架車道又開拖啦...今次到老闆問點解我地要去咁多日...其實我真係咩都唔知...我連自己去邊都係亞浩話我知機場係慕尼黑...之後仲話去4日好夠!之後karen話佢臨走同我講左,好在老闆知道我唔知...唔係2個屈我一個都冇說話好講!!
終於入到機場!!過完關我同老闆等karen帶個仔過關,老闆突然講話”小麥去我一定去啦!你兩個點開會...”!唉...

等左一個鐘上機喇,上到機其實個人好眼訓!但係訓唔到,好在我醒目買左安眠藥,唔係呢程12個鐘既飛機都唔知點過...好在有套戲未睇”芝娃娃”!因為我食左藥,我未睇完就訓到喇 ~~ 好勁呀!!
之後仲食左個飛機餐”牛腩飯”型到震!半夜3更食個飯...肥死!之後我就梗係睇埋個尾啦 ~~ 都幾好睇!!

冇幾耐仲有早餐食添,我聽到有蛋同米粉,我諗黎緊有咁多日冇中國野食,不如食埋呢餐啦!咁我就叫左米粉,點知就中招喇...佢個炒米粉成兜跟本就係紅羅白多過米粉,我勁夾出黎都夾唔到...最後我就放棄喇!
 
好辛苦終於可以落機喇 ~~ 老闆又黎料,話我地一d準備都冇!話唔問酒店名,入境果陣應該會問!之後karen同佢講駛乜咁擔心!都係簡單問幾句...都真係問幾句!!好快就入到境!

拎埋行李大概6點,個客搵左個司機黎接我地!之後我地都新奇咁周圍睇下d景!原來德國既太陽好遲先升起架!成7點半先升起...

黎到喇 ~~ 原來我地要去左郊區先!呢道真係好靚!道道都好似積木咁!好假囉 ~ 個客同我地訂左2間房,我地上到2間房都覺得好大,最後決定取消一間!因為有一間房係2邊既,1邊係2張單人床合1,另一邊係sofa可以變床,咁佢地就話我訓,佢地3個訓床果邊!ok啦 ~~ 反正都係訓咋嘛!最緊要訓到!
放底哂d野,佢地話要沖涼,而我真係冇咁既需要,等佢地攪掂我地3個出去行,而老闆係訓喇...

周圍真係靚到爆,我地梗係有周圍行下啦,仲去左間士多仔買野,我地買左麵包/煙三文魚/士多啤梨呀!!karen買完之後我地就番酒店喇 ~~

番到黎又食啦!明明出門口前已經食左即食粉絲,都真係食好多野!之後我地搵戲睇,因為佢地話等埋個客先食晏!點知睇睇下我訓左啦又!  終於等到12點半喇!個客帶我地去佢地既office,原來過去對面馬路就係喇!5分鐘都唔駛!個客既老闆間屋大到呢...好誇張呀!!

hea左一陣之後就出去食飯,其間梗係又講點解黎咁多日啦,仲話點解個客同我講左星期六佢地飛另一道,我地仲留係道!唉...我鬼知咩!我覺得跟本就係大家冇溝通啦!你一係就俾哂我跟!唔係你訂哂野,之後錯左懶我囉!

去到食晏果道喇 ~~ 樣樣野都想試!不過可能今朝食得太多野,我食左半碟魚就停喇!之後番個客道,我地再出發去雪山!
雪山好靚呀!!我地坐纜車上去,上到山好凍呀!不過都真係好靚 ~~ 今日個天氣真係唔錯!個太陽好哂呀!!d雪開始溶!影完之後我地就去左飲杯野,呢道d野真係好貴,成40蚊杯檸茶!

本身個客話車番我地番黎,點知send左sms俾佢都冇覆,我地就坐的士番黎喇!條路其實都幾近,咁就收110蚊!貴呢...

番到黎佢地話沖涼(其實依家都只係5點咋...),我就同karen落左lobby上網!個network慢到嘔呀!!悶死人!點會房冇架,下下落黎點過呀...

玩到我發炆憎,因為佢upload有上限,明明選哂相up上fb,點知佢同我停哂佢喎!!激死人!!後黎karen再落黎搵我!佢send埋email就上番去喇 ~~ 我沖涼,佢地就訓,我沖完涼出黎叫醒佢地,果陣應該都係7點半,點知小麥唔願醒!後黎仲喊添!因為夠鐘,所以我落去搵個客先!點知老闆又鬧啦!話佢地帶個仔去見客同旅行!我當然有幫佢解釋啦!其實佢真係好錫個仔,只不過因為佢覺得自己香港大陸已經2邊走,仲要呢2個月內佢飛左好多次!連新年都唔係同個仔一齊,所以今次諗住帶佢黎玩!但當然老闆唔係咁諗啦!佢話佢帶個仔黎開會好失禮...當然我解釋都冇用啦!果個佢媽黎架嘛!點會聽我呢D外人講!後黎karen打黎recept.話改左時間叫我地番上房先!當然上到黎又見到佢地再鬧啦!最後佢兩母子冇去,由得佢地訓!
我地終於8點半出門口,佢地帶左我地上半山食晚飯,個景真係靚到爆!今日因為食左好多餐,所以晚餐都唔知食咩好,最後點左個starter only,main course真係完全食唔到,但係個鬼客話我地食咁少,最後個客話同我share,呵 ~~ 咁梗係ok啦!因為我都真係試少少!最後仲叫埋甜品添!真係飽到嘔!因為karen同小麥冇出黎,我地叫左外賣俾佢,而老闆話問個鬼客借車,所以佢跟佢地車,而我就同個客坐的士番黎酒店同帶野食番黎俾佢地!

番到黎佢地仲訓緊啦 ~~ 而我就梗係攪掂d野訓啦!最後老闆番黎,karen都醒埋!睇埋佢盒野有幾大盒先訓!xd

PS:第一日我既感覺就係我唔會再離開遠過東京既地方,當然大吉利事如果我亞婆有咩事,我都要飛加拿大!亦可能今日因為大家冇planning,所以我已經有想家既感覺!

今日大概食既野有:

飛機餐:牛腩飯/朱古力muffin

到步後既早餐:一杯粉絲/煙三文魚/麵包/一杯奶

午餐:1塊麵包/半件魚柳

晚餐:帶子紅酒意大利飯/1片燒牛肉/1片鴨肉/1匙青檸雪杷/1匙雲妮拿雪糕