2009-01-28 19:56:51夜貓貓

26/01 大年初一

尋日好夜先訓 ~~ 今朝亞浩先番...我問佢尋日嬴定輸,佢答我輸!之後我問佢輸幾多呀?佢又答係輸好多...我地12點幾俾人叫起身,因為今日行程都幾緊密!我又繼續煩下佢輸幾多!點知原來係”大拿拿四十蚊”頂!!!真係未到初二想同佢開年...

我地今日午餐食齋 ~~ 其實都幾餓!之後等姨仔個工人黎,我地就出門口喇 ~~ (明明應承人地係11點到,攪到成1點9先黎...真係唔係路)我地頭站係去左彩雲村先 ~~ 以為坐一陣就走!點知大家傾到唔捨得走...終於4點半走得!!

第2站上去銘慇屋企同阿麻拜年 ~~ 上到去真係餓到爆...所以忍唔住又食左野,因為太多人既關係都係番黎屋企!!反正佢地等陣都會上黎 ~~
細表嫂 ~~ 我同你都冇緣架喇 ~~ 仲有同阿芝妹都冇...想同你影張合照...你竟然喊!! 哈哈 ~~ 


等我報告今日有咩食先:(太勁喇 ~~)

都真係好在有影相咋...成15樣野咁多...

有以下:豆苗蠔豉/煎大蝦/竹笙鮑魚/生炒骨/魚翅湯/節瓜瑤柱/炸蝦棗/帶子炒西芹/炸蠔/鹵水鵝/炒白菜心/東玻肉/冬菇炆花膠海參髮菜/蒸大倉魚(其實仲有炒生菜冇影...)


今年食完飯又有新意!我地屋企有個新年布景 ~~ 唔錯架 !!

玩到冇野好玩 xd 大家又有一個新既布景又黎 ~~


新一年梗係要發下新年財啦...最尾係俾auntie一家發3家 ~~

等我都記底我今日大概食左D乜:

午餐:2隻冬菇/1碗白飯/2件豆付/半碗白菜心

下午茶:3件羅白糕

晚餐:1碗白飯/豆苗/白菜心/花膠/排骨/倉魚肉/鵝肉/竹笙/大蝦/節瓜瑤柱/帶子/1碗魚翅湯 (其實今晚都食左好多野,不過我有信心,呢3日過後我會減到架!)