2008-05-15 22:49:12夜貓貓

29/04 大阪@HOLGA

我終於拎到我既菲林相喇 ~~ 今日上左大陸,我落黎既時候直接出去拎,點知佢話收8點,我趕到咩咁...

拎左之後梗係即刻睇啦,其實都幾失望,我諗我唔應該買SLIDE去影,應該買正常,出黎既效果我覺得唔好...亦都唔知點解我有2筒變哂黃色...

呢張花相 ~~ 唔錯 !!
亞浩話都好有懷舊FEEL呀 ~~
其實第一日呢筒都OK架 ~~
都係一張花相 ~~
呢個緣字我好鍾意 ~~~
如果呢張相變番正常色,我覺得應該唔錯 ~~ 
但係當日唔係藍天日雲呢...
呢道係酒店對面既道頓堀 ~~ 如果係正常彩色既 ~~ 應該唔錯 !!
USJ入面一個好靚既景 !!
最後當然係用我黎做結尾啦 ~~