2007-04-30 00:32:40夜貓貓

20/04 出發喇 ~~~ TOKYO 之 1

今朝都係冇訓過咁架,小學生咩...唔係興奮得滯訓唔到呀嘛!應該都係俾VI個電話嘈醒後訓唔番啦!〔哈哈哈!冇辦法係要搵D野黎賴下!SOR呢!〕

個鬧鐘響後,我當然係第一個去攪掂哂D野先啦!之後就叫芝起身喇,最後亞浩都攪掂埋,就坐梳化等佢地電話就出門口喇!

YEAH ~~ 出門口喇,落到留下都係4點10咋,好早呢 ~~ 個司機後生仔黎,好似好飄咁呀架車!定係我真係好眼訓呢!哈哈哈!

入到機場喇,排下隊CHECK-IN後,澎澎聲去食個早餐,好餓呢,尋晚太早食晚飯喇!哈哈哈!初時仲同佢地講我唔食早餐,係因為冇謂口,點知...哈哈哈!

食完早餐,諗住入閘先,因為CHECK野驚耐!仲有要入去買水呀嘛!都唔係好耐啦CHECK得,我覺得好順喎!唔錯 ~~ 不過都要D人合作先得既!之後就搵邊道有水賣啦!去到我地入閘果邊,唔見得有,我地就去另一邊睇下喇,去到間賣書既有水賣喎!大家都要入水喇!哈哈哈!

突然個肚仔有D痛,我當然去左佢啦,坐咁耐飛機好辛苦架嘛!叫佢地幾個行先喇,亞浩又去廁所,當我出黎果陣諗住去閘口搵佢地啦,點知亞浩又等埋我喎!THANKS呢!

去到閘口,梗係影張飛機相啦!但係我地架飛機俾野檔住,我...搵左第2架影補數!哈哈哈!
上機喇 ~~~ YEAH!其實都唔明點解我地已經畫哂位都要咁早去排隊做乜!我諗...因為要拎報紙掛,其實都唔知咁早排做乜架!

個位唔好呢,仲要俾亞浩話我!哼哼哼!我鬼知咩...下次我唔會CHOICE2字頭既位就係啦...估唔到個窗口係機翼架嘛!〔仲要番黎果程都係同一個位...〕

坐左冇幾耐,就派NUTS喇,好好笑,佢地3個好愛NUTS,個空姐姐姐又好好人,俾多左幾包佢地,而我地都冇得益呀!每人有2包〔佢地好似每人3包定4包,哈哈哈〕
食完個NUTS又冇幾耐,又派餐喇,點解今次好似咁快咁既,明明好似上機冇幾耐!

今次個餐有炒麵同鰻魚飯!亞浩就叫左呢個炒麵,佢話好難食喎!
而我就叫左我最愛既鰻魚飯,我就覺得唔錯喇 ~~ 唔知係咪叫芝既都愛既呢!哈哈哈!芝都話好好味呀!
又冇幾耐後,終於可以落機喇,當然我講既冇幾耐,係因為我訓左啦!我尋日冇訓既依家保哂喇!好滿足既感覺!個人起碼醒先啦!

之後就去日本既海關攪手續簽証入境喇,好快就可以去拎行李喇!今次仲快過我上年簽,可能我已經有記錄掛...

拎到行李後,我地把握時間出去搵巴士個位買飛先,因為我地要坐2點果架呀,其實依家都係1點3咋...仲要等下車!我同亞浩坐左車站位道等,而佢地3個就話周圍行下。
架車雖然貴就貴D,不過點到點同埋有人幫手拎行李真係方便好多喎!3000YEN係值得架!起碼唔駛拎住行李上上落落同埋轉車先啦!

我地亦都好順利咁上埋車,出番市區我預大概1個半鐘頭,點知...我地去到酒店已經係2個鐘頭鬆D添喇!

澎澎聲去CHECK-IN拎埋房,諗住放底野就出去行下,唔好浪費時間嘛!哈哈哈!點知好好笑,拎房既時間,張紙寫住VI同芝個名,個酒店人寫錯芝個姓,除左改姓黎之外又一新傑作,林芝!
我地上左房放底野之後,真係好餓!最後CHOICE左酒店最近既MOS BURGER食!其實香港既MOS我都冇試過架!不過我病...只可以食D簡單野啦!

芝食蝦堡,VI食雞堡,我地3個食正常既堡,點知VI果個堡最耐,耐到我地食完佢果個先到,哈哈哈!等死左佢...

食完之後,初時個PLAN係諗住行一陣池袋後,入台場架!其實都估到唔夠時間,最後個PLAN係今日全日都係池袋,都估到大家想掃貨架喇!加油啦!
我地過番去最多人行既地方《池袋60通》,唔知係咪因為大家太餓,我地見到大墨魚丸,都係忍唔住買黎食。我地買左個咖喱加芝士,而佢地買左2個3個人食!

之後就落左去太陽城太子搵DISNEY STORE買左我聽日十分期待既飛先,行行下大家都好期待可以行太街,而我可能因為行過,所以唔太心急!之後我去買飛,之後我當然買左好多史箨野啦!

之後大家決家分開行一陣,大概7點在DISNEY門口等,咁公主就去左掃貨,而我地4個就去左TOYS’R US,入到去其實諗住掃NDS筆,我就冇買喇,不過VI就買左好多,估唔到佢一黎就衰左D筆手上先!哈哈哈!行完反斗城之後,我地去左買TEE,除左UNIQLO仲有一間唔知咩既鋪頭添!第一日我地就買左3件喇,係一個唔錯既開始!
大家掃完之後,又開始餓喇...哈哈哈!之後決定去食壽司,呢間好抵架,上次我地跟團個導遊哥哥話呢間碟碟都係136YEN,仲係新鮮既添!咁今次黎到梗係要試下啦!

入到去等左陣就有位喇,當我地仲諗緊唔知點叫既同時,個侍應姐姐識講國語架,當然我地嚇左一跳啦!之後就係叫叫叫,食食食!完全好似唔駛錢咁,仲食到咁上下先記得冇影相添!幾大鑊呢!
嘩 ~~ 今晚真係超抵呀!每人都唔駛一百蚊,就已經個個飽到咩咁!之後叫仲早,大家就話想買士多啤梨番去食,咁我地上次去左間24小時既超級市場,今次都係帶佢地去啦,不過...都幾遠架!
sally 2007-04-30 22:45:14

正wow 有得去日本 .見你哋玩得咁開心.
又周圍食嘢..
我好多想去呀..!!但係我有排都去唔到lu.
你知道架啦.^.^ 你仲有無多d相呀..?
等我睇吓當去咗東京先^.^

版主回應
係呀!好正呀!
你等個b出黎後都好難去到旅行架喇 xd
有呀
但係d相我仲未得閒upload上黎!
你睇住頭2日先!
已經 upload 左去我 pchome 相簿喇!
即係首頁有得 press 入去架!
2007-05-01 20:28:21