2011-04-19 00:14:10*傻豬▂_

四月十八日

嗯..

終於有時間來寫寫新聞台

說真的

真的忙透了

要這樣坐下來 培養一下感情去寫

有點困難

時間拿來睡覺 實際多了

就是這樣 遲遲未更新

話說回來 真的很久沒寫

二月十三.. 四月十八

兩個多月.. 時間總是不會為任何人停下來的

還真殘酷
----------------------------------------

IT 那邊

結果由 -week 2 做到 +week 6

頭頭尾尾做了八個星期

一毛錢都沒收

但最後佢offer 左我做casual

$25/hour 真係好好工

所以而家就打2家工

一家IT 一家DORM

還真累的

但係收到人工真係會好開心

難得有錢搵 幾辛苦都要撐落去

趁後生要搵多D

我要向我既目標S 進發

頭頭尾尾收左6個人

有4個係POSTGRADUATE

有2個係UNDERGRADUATE

其實都係最近先察覺到

原來真係幾難先比佢睇中

要佢FIT 我個TIMETABLE 落佢到

又真係幾委屈既

佢都肯請我 回頭看真係有少少意外

ANYWAY 有工有錢就好了
----------------------------------------

事因之前返internship 時間太長

日日朝8晚6

所以學業追不上

不過還好

最大wok既2696 都追上80%左右

過埋星期三有10日大假

可以抖

慢慢溫

3761 進度理想

mid term + short essay 都有丁既分數

2106 mid term 執返身彩

溫左一半ge mock paper

竟然有70% 出返我溫既野

認真執到 至少保pass

不過3721 d negotiation plans 就一般

要努力追返上

其實成績唔算差既

分別唔算特別大

暫時

如果持續落去就奶野喇=.=
----------------------------------------

11/04 - 12/04 完左3份mid term

做完個人散左

即病

個人暈暈地

原來發燒

上到39度 唉

真虧

不過都算係咁 做完essays 先虧

休息左一晚 第二日再去sfs 睇波

sydney fc v kashima antlers

氣氛一般 8000人左右

但始終係日本既球隊技術好

$25 有3球睇

算唔錯喇 有機會都想再睇!

我都好耐冇踢過波

抖左8個星期諗住去練下波

即sprained ankle

so.. 已經12個星期

打下來有場冇時間

有時間冇場

看來距離正式退休既日子唔遠了

哈哈

還好已經找到副業了

;)
----------------------------------------

今天終於剪掉頭髮

終於...

很長 很多 很亂

一切都剪掉了

回到短頭髮

輕鬆了

我還是我..

煩惱能剪掉嗎 連同壓力一拼剪掉可以嗎..

有時候 真的害怕會handle 唔到

其實攞 0 分有咩大不了

但總係想push

要攞高d 分

如果有一天拿不到高分

而我又好depressed

記得來安慰我 不是世界末日

切記
----------------------------------------

每當到壓力大的時候

總想食煙和酗酒...

其實2樣係我平時完全唔會做

唔知點解突然間會想做呢d 野

真係.. 難理解=.=
----------------------------------------

4月18日 這也正常的

今天 整天想你

感覺 很.. 遠

vague

由what if

變做what are

不要再懷緬過去吧

現在才最重要


現在才是最重要

最近在想現在

現在

我還蠻享受現在

縱使想快點畢業

但 未來總是帶著不安和疑惑的

我有一點怕

坦白說

我還分不清

一年快到了

還未想清楚嗎

那..

捨得剪掉嗎?
----------------------------------------

你要的愛

作詞:戴佩妮
作曲:戴佩妮

雖然經常夢見妳 還是毫無頭緒
外面正在下著雨 今天是星期幾
But I don't know 你去那裡

*雖然不曾懷疑你 還是忐忑不定
 誰是你的那個唯一 原諒我懷疑自己

#我明白 我要的愛 會把我寵壞
 像一個小孩 只懂在你懷裡壞

△你要的愛 不只是依賴
 要像個大男孩 風吹又日曬 生活自由自在

Repeat *,#,△ #,△



誰是你的那個唯一 原諒我懷疑自己

上一篇:四月七日

下一篇:五月二十三日