2010-06-27 01:18:56*傻豬▂_

六月二十四日

不經不覺又一個月了

 

足足一個月未能抽空來填寫

 

溫書..考試..回家

 

又是透不過氣的 一如這個sem1 的作風 =,=

--------------------------------------------------

 

linguistics 去左consultation

 

老師對我寵愛有加 陪我做曬份problem set

 

放心..一定合格..yeah

 

其實呢科可以攞丁丁

 

但係幾次意外發生完之後

 

我諗都係pass ...應該攞唔到credit lu

 

可惜可惜

 

THEN

 

15號考左legt2741

 

真係仆街了

 

一打開paper 個腦一片空白


唔識唔識唔識


題題都唔識咁


用左30分鐘先定驚


而我隔離位戈個未夠一個鐘就已經放棄 交paper 走人=,=


我都唔知可以答d咩 題題都唔識


了下了下 我都唔知自己寫乜


而寫既野係完全冇信心


份paper 佔60%


有20% 空左


剩下40% 都唔知有冇答到20%


唉 而我就係需要20%先可以consideration pass


唔似中學可以拉下curve 老師比夠分


今次奶野就奶野了


睇黎都奶得幾應...


考完了 沒什麼感覺 有一種炒了的感覺


心情低得很 只好寄望餘下2科了


溫習時在想 會不會 會不會


hea 住讀比較好? 至少答案會知道


連hi-light 筆都畫到甩了 竟然對住份paper 唔識做


我好質疑咁多effort 有咩用


whats' left to say?

--------------------------------------------------


2101 同1101 感覺都好好多


識做的 而原來考完知道自己pass 了


感覺係咁良好的


雖說paper 攞10分就pass


但經過2741 的洗禮後 深深明白10分有幾難拿



其間有活動既


去左star city 食個late buffet


$20 一個人 其實幾抵


d野都算係咁 食左好多雪糕 =v=


仲有去左customer manager 個farewell


佢同老婆返日本住


跟左佢一年 學左唔少野


亦都感激佢肯比機會我 信任我


雖然hea 住做 但都好快上位..


都算係佢頭馬掛..haha..=,=


dont know why..


食左德國菜 入公司數


真係勁正


戈一餐閒閒地都成$40 ^^


yeayeayea

--------------------------------------------------


23號考完


24號坐飛機返香港


買左好多鮑魚 鳥結糖 蛇仔糖


好重好重=,=


朝早5點起身


之後taxi搵kenneth


一齊去airport..同埋vincy 一齊走


坐cathay,,同kenneth 坐


睇movie,,有fala 睇^^


撕票風雲幾好睇ar..fala 好靚女!! >/////////<


之後睇埋sherlock holmes


睇曬佢成套書 今次睇戲


都好正 不過冇書寫到sherlock holmes 咁勁


但係都好睇


係澳洲咁耐 都冇咁坐定定睇戲


原來係飛機先可以=.=


返到香港好熱=.=


排左好耐immigration


之後等好耐行李


之後坐bus 出cwb 搵louis


坐左成粒鐘


係andrew 屋企樓下落


上andrew 到hea..


LOUIS I MISS YOU SO DAMN MUCH


放低左支紅酒 鬆左少少


之後約家姐仔食飯...


比surprise!


約左食上海菜..


係叮叮站到等


有個肥家姐係對面街望過黎


係到傻笑


hahahahha


換著係我 會更誇張吧

上一篇:五月二十九日

下一篇:七月十八日