2009-11-20 01:12:37*傻豬▂_

十一月十九日

Just...1 more day.

過多二十四小時

就會同louis 食緊雲吞麵

呵呵
---------------------------------------

星期日...好似hea 過...

煮左排骨同肉餅...白飯...

星期一...去左eastgardens..

買野...夜晚去左食butter chicken

好好味

星期二

本來諗住去beach

不過係bondi junction 食完lunch

4個男人都怯

結果冇去到

天又暗...又大風....=_____=

去唔到沙灘...唔制

之後坐車返屋企...去到randwick

唔小心點左kenneth=_____=

以為commonwealth 仲未關門

點知佢去到道門一路都唔開...

我地係車到忍唔住係咁笑....

=_________=

結果比人咒罵..haha

去左billbill 屋企打機

好好玩牙

再出city 本來諗住食$8 buffet

點知...超多人

結果好左食pizza hut buffet

woa...好多通粉

好多pizza

好q high...haha

食完再去wilson 到打

打modern warfare 2

對於我呢個射擊白痴黎講...好難打=________=

不過wilson 屋企好靚

好豪華呀!!

如果我屋企都係咁就好啦

星期三中午去左city 同詩昕食sushi

食左5碟已經有少少飽lu

之後行左去broadway...

再去town hall...

再去the rocks 食pancake...

之後返屋企瞓覺

夜晚屋企食麵

星期四...係屋企執野

同雪雪skype

夜晚約左wylma, crystal, jacqueline 食飯

食上海菜!

d 菜出得好慢..但d 野食ok 既

醉雞, 賽磅蟹, 月婆雞麵, 炒年糕, 奶油律白, 排骨菜飯, 小籠包

食左咁多野..都只係$80...抵食牙

之後係bus 到撞到acct miss..

捉住我傾左一程車=v=

之後請左佢地3個食agnes b 朱古力

d agnes b 朱古力十分受歡迎

haha..

9粒就快食曬lu..仲有三粒

4個人坐係到睇csi

佢地3個睇到wee waa 鬼叫

haha

不過今晚好睇

csi ny, csi lv, csi miami 3個地方同一集出現

超好睇!
---------------------------------------

最近..有好幾個人話我好似失左蹤咁

今個sem 我做左d 咩

我都唔知ga

我又刻意收起自己

至於為什麼找不到我 很少見我

我也無從稽考...
---------------------------------------

而家

間房空了了

唔知仲會有幾多時間留係呢到

叫呢到個home

如果唔係份工

可能我都搬左lu

不過既來之 則安之

約滿先再諗吧
---------------------------------------

一個電話就能消除不安

一段談話就能解開思念

一個問候就安撫那寂寞

唯獨那一個人才能把迷失的我 找回來 (:

Special..

Sometimes, there are people who are just a bit more special than others. Their words, their actions are just that little bit more special than others. Are you special? You are special, like always.

原來過得很快樂 - 楊千嬅


作曲: 伍仲衡
作詞: 林夕
編曲: 伍仲衡
監製: 伍仲衡

原來在快樂中便得必明白快樂
原來愉快共處未必需要學
看情人安躺 看耐了不會自覺 衣著厚薄

原來在他枕邊儘管失眠未畏懼
連自私地吵醒他都是對
未怕被嫌討厭 過份如嫌我顧慮
傻或錯 有心知他允許

原來安心 才能開心
誰還管笑容可吸引
從此纏綿的手勢 塗鴉般都不要緊
遺忘缺憾未靠修行
亦再不必證實我多麽勇敢
找到使我自信的人
自然會一直動人

原來極盼望的愛可來自意外
原來未付出亦得到厚待
從前要被喝采 要被愛刻意自愛 怎會自在

原來誓要做到第一可能是障礙
能坐擁夢想未出於競賽
若對象屬於我 愛情長留脈搏內
門合上 也不擔心躺開


原來安心 才能開心
誰還管笑容可吸引
從此纏綿的手勢 塗鴉般都不要緊
遺忘缺憾未靠修行
亦再不必證實我多麽勇敢
找到使我自信的人
未完美便會一直動人

原來安心 才能開心
才能怎放任也吸引
從此纏綿的手勢 塗鴉般都不要緊
遺忘缺憾未靠修行
亦再不必證實我多麽勇敢
找到使我自信的人
自然會一直動人


曾經與某人一吻 動心得不放心
如此小心再愛亦不合襯

上一篇:十一月十四日

下一篇:十一月二十六日