2009-11-05 23:16:33*傻豬▂_

十 一月五日

考試..完成了 3/4...

今日qmb...唉

我背熟d past paper 諗住呢次冇死啦,,=,=

點知都中招

5題全新...真係頂佢個肺

以前戈4年點都會有一題past paper 既題目翻炒返丫...

今次佢真係玩死人

慶幸平時分夠高...幫我擋左一劫...=,=...

如果唔係..我諗我都好難唔retake qmb...
----------------------------------------------------

今晚同m精 去左maroubra 食飯

約埋阿龜同細佬

4個人一齊食茶餐廳

4個人既話題...離唔開足球

哈哈..

就這樣 就一餐了

焗豬扒飯好好食呀!! ^_______^
---------------------------------------------------

最近

才發覺情緒低得很

原來

不知不覺間又掉進黑洞裡

什麼都不想知 什麼都不想講

可能

鎖起的情緒 被人不經意地勾起

一絲一點 流出來 收拾不了

週末聽歌了冧歌有情人...Angela 講得好啱

愛人與被愛

感觸良多..

或者我俾唔起你要既野

其實一個好簡單既想法

總是搞不懂的

明明就是demand 和supply

人家要求的 你能否提供嗎?

提供不了

就掉進黑洞裡吧..哈
---------------------------------------------------

難道講一講你的新朋友..?


一千零一個

作詞:林夕 作曲:陳韻如 編曲:C.Y.Kong

嫌阿拉丁神燈的角色俗套又懷舊
難道講一講你的新朋友
嫌神話說夠 再用梁祝伴奏
留下聽一千個故事至准走

聞說某君和她的情人快活過之後
才承認往日滿足感未夠
然而留下了壞帳 會令餘生內疚
你猜他能否開口

*未夠癡纏吧 讓我講多一個
 其實都關於我 你大概清楚*

#遊戲都一早玩完 贏便慶祝 輸了氣便斷
 來吧你想殺便殺 不必心軟 只望你心酸
 活了這一千天 已完成宏願 儘管苦短
 情話若果一早已說完
 童話亦逼不得已 講過便算#

傳說有一男一女同偕到白髮之後
才懷念刻骨銘心的舊友
回頭陪著那合照 塊肉餘生渡過
你猜猜誰敢分手

REPEAT*##

上一篇:十月三十一日

下一篇:十一月十四日