2008-06-17 23:20:27*傻豬▂_

六月十七日

今日好想提起筆寫日記

但我真係冇辦法係xanga 到寫

我唔知當中原因係咩...但係新聞台...我寫到....至少都有少少

呢幾日都過得蠻順利

心情沒有大上大落

但自從我閱讀過<<挪威的森林>> 後

我常常想到故事內的道理

"...我們都是不完美的人在不完美的世界..."

我開始覺得自己個內心好凌亂

可能係黃小姐離開時已經係咁

或者係梁小姐這半年來的封鎖

我真係唔知

我覺得...我腳步好像重了似的

唔敢, 唔想, 唔願踏出第一步

我已經害怕



做咩ge 第一步總係好難咁

如果我話我怕比人傷害

又好似講到好誇張

但如果你發現你好朋友同你心儀ge 對象行緊

好難唔興

我忍....個個已經話我係傻仔

當全世界都話佢地幾配 幾襯

我都忍.....我又做傻仔

但當你地鬧分手

我黎幫你地

我覺得我已經放開曬



星期六晚...我唔係有心撞大家同大家食飯

如果大家唔歡迎我ge 話...我以後最多唔打搞大家

但係

唔好呃我...開門見山

我受得起傷

夜晚去party...我好耐冇飲咁多酒...

真係好難受 好難飲

飲左差唔多3支啤酒

已經唔想再飲落去

我提早走....打的返屋企扣喉


星期六場波我都解釋唔到點解會咁

雖然戈2個機會唔係好好

但我係應該要把握到

我唔想再賴帳

唔想再比藉口自己

我記得pedro 同我講過

"No excuses"

要作一個藉口好容易

就好似我話唔肯踏出第一步咁...

或者呢一個只不過係一個藉口

我唔否認

我係係到逃避緊

我逃避左好耐

我試過呃所有人...

試過呃自己

但最後都係比louis 拆穿

要認自己錯...係一件好難ge 事

仲要認一件自己一直以黎都知ge野

係仲難

因為我唔想呢件事

影響到任何人

講真...我自己都唔知自己係點

我都比唔到一個肯定ge 答案任何人

但我只知道如果呢件事大家都知道ge 話

就一定會有好大ge 影響

我很怕連朋友都冇得做

因為我當初真係因為呢個原因而上前結識

亦都唔知因為d 咩原因而變成今日呢個局面

但我知你身邊ge人好多都有呢種諗法

我信呢個世界好多柴狼

而你已經一早看慣

多一隻, 少一隻也沒關係

但我唯一不同的是

我跟那些人的目的不一樣

我和你結識, 當好友也很滿足

我想

這就是我的心底話


我只知道我不急

說過今年學業為重

無論如何也要進uni

我還是相信大人的理論
現在才18...急什麼

路很長 很艱辛

誰知道明天會發生什麼事

倒不如...試試看

順其自然 聽天由命

總會有一天會遇上我心中的最最愛

上一篇:牧場的4日3夜

下一篇:六月二十一日