2006-06-19 18:20:59小雅

老公...

Brian

本名:Joo Minkyu

生日:1982. 1.10

血型:A型

身高體重:176CM 60KG

宗教:基督教

學歷:H.ASHTON MARSM SCHOOL 1- 4

EMMA C. ATTALES 5- 8

HOLY SPIRIT HIGH SCHOOL 9- 12

RUTGERS UNIVERSITY FRESHMAN (休學)

家庭成員:爸爸、媽媽、哥哥

綽號:SEXY MAN

興趣:看電影、聽音樂、上網聊天

專長:籃球、RAP-MAKING

個性:開朗活潑

座右銘:TRUST IN GOD AND ALL GOOD THING WILL COME.

最喜歡的演唱者:USHER、BRIAN MCKNIGHT

最喜歡的音樂類型:HIP HOP

最喜歡的衣服牌子:TOMMY

最喜歡的食物:PASTA

最喜歡的季節:冬天

小時候的理想:歌手、藝人

理想的女孩類型:很愛乾淨、幽默、很好的女生

都唔知係咪鍾意佢鍾意得咁緊要,尋晚同細兒睇完法國對南韓之後,超開心咁返屋企,之後勁唔舒服,咪訓囉,點知就發夢夢見佢!
咁我見到我最愛,就梗係要搵佢啦,之後用英文問佢野,點知佢畀張紙我,我見到紙上面有中文,仲要OK完整,佢問我野,佢仲識得講廣東話,哈哈...之後仲問我野!!仲叫我咪同人講!!佢真係好得意!呢次個夢超清楚,到而家都記得!!好開心呀!