2005-12-28 22:08:58小雅

20051227尖咀新世界

今日下晝有fun,咁就拖左細儀去啦!爆開心囉今日!
一去玩,又搵唔到慧慧佢地,點知一陣就見到Osman儀,之後又見到Niki佢地,仲畀丫EO2佢地勒令要我地出去睇佢地表演!
之後佢地唱左"繼續唱"、"大搖大擺Mix版"同"A BETTER DAY",超正!之後又同Ones to watchD學生上台跳舞!!超勁!總之無得彈!誌岐哥哥D水準返晒黎囉,型到爆!呵~~之後到KASA唱...咁我地見無咩做就幫佢嗌囉....點知畀OTTO見到囉...."火農"晒!完左就去搵啦,佢地一見細儀都好開心,除左OTTO!之後謝生一見到細儀就話要影相,我咩都未做,佢就話好耐無見嘛!!(做咩呀?安撫我呀??超搞野啦!)王志安話去停車場,去之前,OTTO 、ERIC、 EDDIE同 KASA走先,誌岐哥哥呢??原來係後面囉!!仲畀我見到佢個袋同DORIS一樣係PUMA!藍色,我話:我個fd個袋同你一模一樣喎!佢話:hey!呢D袋周街都有啦!
話口未完,就見到個o靚仔拎住個粉紅色既行過.....
去停車埸我淨係要誌岐哥哥囉!
同佢影相啦,丫ERIC儀幫我影,影完丫儀係度笑,我問咩事呀?誌岐哥哥話:無野呀,我玩之嘛!=="唔該晒呀誌岐哥!
我扁嘴,佢問咩事,我話放完假要考試,佢話:做乜次次見親你都考試?咁多試考既??我話law好難,佢問咩law,我話法律呀!英文超難,理解唔難,係寫難囉!
佢話:英文梗係難啦!不過用中文唔係仲難咩??我話梗係唔係啦!!中文好易寫!
走之前,文迪仲響安嚇我地....==!文迪你真係好人喇....
因為王志安既要求,我地去追車!追到嘔呀!點知差唔多到之時,佢地又開車!好明顯誌岐哥同otto開心爆囉!