2005-12-11 01:06:41小雅

銅鑼灣世貿

今日銅鑼灣,下晝三點半EO有fun,勁趕囉!我仲諗緊去唔去好
果日去左聯合道睇EO,阿謝公子病左,都唔知係咪佢傳染我,搞到我今朝發燒!!37﹒4呀!!救晒命!當諗緊去唔去好之制,我打畀OTTO媽咪,問佢點去,之後都決定係去既,去到見到李彩華囉!December Rain簽遮會....O晒嘴!!來自加拿大既JOLA番左黎,點知佢地四隻小子叫佢個名,得謝家公子一個叫得o岩,其他都叫高音左,之後JOLA就慘被我叫左SOLAR!!哈哈...
阿大家姐(Rain),一出場即喊!!真係勁,我地幾個女仔嗌得仲大聲過佢Dfans!!勁呀!!之後到EO出場囉,好正!派遮(因為有人造雨...),本來Eddie諗住畀遮我地架,點知....畀個師奶搶左,但係個師奶已經有幾把囉,Niki仲慘畀佢打到個頭........==完喇個fun,咪擒囉!BeiBei瘦左好多!靚女晒!
我同佢地講話佢地打波好型,之後洪誌岐話:我果日直頭係三杉純啦...(即出場幾分鐘即刻要出場囉...)!我咪話無所謂喇!你打得都好型呀,係我走之前睇到既!
王志安話:唔好提啦!唉....
我即刻O晒嘴喇!!傻仔,你地三個型到爆啦!!謝家公子就病爆左!之後唔知邊個話謝家公子坐足成場...佢唔係走咩??我問番丫 YEE,佢兩點鐘就走!好彩無等佢..唔係即死!兩點,我都差唔多Test啦,好彩....
我同ERic講話:都唔知係咪你野我,搞到我發燒呀,之後佢都有關心我叫我睇醫生!
今日誌岐哥哥勁多野講囉!又八卦!
我畀佢地簽我新買D相啦,佢地勁鬼開心囉!誌岐哥哥仲話叮寫我個名,因為張相靚....(咁你又簽名...張相咁靚!)O晒嘴,之後入商場,有度玻璃門,阿誌岐哥哥轉灣又唔同我講喎!我差D就撞上去...之後我同佢講,佢話:我以為你醒架嘛...(O晒嘴,醒....咁你轉灣單聲都得掛....==")ERIC同JOLA講話係加拿大見到佢,係香港又見到佢好開心!之後我就學左誌岐哥哥D野!八卦兼多口!
我同ERIC講:咁你見到我地開唔開心架??
之後佢竟然用佢個兩隻食指篤我兩塊面豬仔........(雖然好輕力!)開心得我丫!真係少有嘛!簽相個陣呢,誌岐哥哥簽誌岐囉!開心爆!但之後又唔見左王志安張相囉!都唔知係咪畀人執左定係阿王生拎左!
之後落停車場...O晒嘴!得雙安!加多個BEIBEI!我既誌岐哥哥呢??原來佢地係上面...O...
成班走去cafe坐左成個鐘有多先走囉!開心到爆!
謝家公子新名:紅豆沙!
洪家公子:洪到爆(陳奕迅改架!),洪誌岐(佢姨姨幫佢係大陸搵人改既!話對佢好喎!)
彭家公子:OSMAN嫂,,,,
王生:無!