2004-06-23 22:44:32【::北極仔、】

≧我太依賴....

我到前兩日先知~原來我真係好依賴人...
當我鍾意一個人既時候...我會好依賴佢...
成日想痴住佢...唔想離開佢...
總之會想佢日日陪住我...我覺得我好細路仔...
我鍾意俾人錫...我鍾意等電話...
我鍾意傾電話...


我鍾意..........你!!!!
真係想遇到一個人令我有安穩既感覺...
我都覺得我太黏人了...
我想改...但我更想為你而改變....
你會愛我嗎??我想你愛我...>///<


pic:矇矇的~哈哈~耍帥...可是..一點都不帥..==”

ps.你一定不知道我說的是誰...他可是我的新歡喔~哈哈哈哈(邪惡無比的笑聲..==””)