2004-05-28 22:37:29【::北極仔、】

〔 友誼 第 一 〕?

友情…長久嗎??
仲記得我第一個我應為係最最最好既朋友~
係我小五、六既同班同學~我同佢成日講電話~
直至中學分開左都仲有一直講電話~
直到佢有一日既不辭而別…本來以為我永遠都搵佢唔到~
但係一日收到佢寄番黎既信~好開心~
好似搵番一樣唔見左好耐既野咁~
到而家我都將佢擺係朋友排名既第一位~
你永遠永遠都係我最好好好好好好好好好既朋友!!

但係…我一直都好唔明白友情呢一樣咁複雜既野…
我中二既時候,同一個人好熟好熟好熟好熟…
感情好好好好好到不得了…但係因為佢既脾氣…
我有一日忍唔住同佢炒大鑊…之後就………
到而家我雖然已經對佢無野…不過…同佢講番野既感覺係好怪…
唔知點咁……

而而家,我有好多朋友仔,其中最好既一定非維祺你莫屬啦!!
你係我最好既豬朋狗友黎架!!!—v—""
唔好唔記得我地講過一齊住、一齊買車、一齊同生共死架!!( <﹦﹦呢個好似誇張左少少— —")

近來我有兩個朋友因為某些事而有問題…不過…
人地既事無謂係我報台講架嘛~呢度係我皇道!!哈哈!(神經病… — —""?)
希望我地人人都無事好似以前咁啦!!!

PIC:我同我炒左個fd既相…不過cut左佢個頭…
唔係唔想俾人睇…而係我cut左好耐…
張相都俾我一怒之下掉左…(<﹦﹦有夠狠的…要小心小心… — —"")
果時既我仲係長頭髮…白痴仔樣…(你不是一向也白痴的嗎??— —"")