2009-11-28 02:09:11愛在等待的葛仔Nick

失落..你想我點.是我欠你嗎?

今日下午反學.因為都無堂上.咁同平平唸住溜冰.點知裝修喎.

           咁我地為有去祐漢打機啦.我食完野就去打機.

我打左成二幾蚊左右.

         之後我地又好無聊無野.我地就坐車去水坑尾行.點知無地方去.

去食狗屎.....

        之後去小泉上食.上到去上面成班潮童起到.....

好似嘈交咁.有D無奈...

     之後食到六點.我要反工.平平就坐車反屋企.我反左屋企換褲就出去啦.

                  之後就反工反到E家啦......

哈哈....今日就是這樣渡過的......

P231109_16.15[02].jpg




 

 

 

 

 

我真係好想知你究竟係咪我老母來架.屌我係咪前世欠你架.我比親D錢你.

 你係都同我用哂架.你想點姐.政府比千五蚊我你又用哂.

你真係想點姐.人人話我鬧老母唔岩.

我正含住孝順下你.你點對我呀.呀心又話蓮姐又話.

唸住出糧請你食飯又好.買個個袋比你都好.

甚至比錢你都好.等我做反仔架責任.

但你點對我呀.我一放工反來.

聽到唔係話有飯食唔飯呀.做野點呀.

你話我知千五蚊洗哂啦.你係唔係我媽來架.

政府比我架.你用唔係問題.

你咪用哂啦,到時鐜學費.我起邊到交比人呀.

點解你對我係咁呀.係咪我欠你架姐.你講啦........

我E家得四十你都話要攞反.

我認我大食我大洗.無剩錢.係我唔岩.

你好意思同我講要我比埋四十蚊你.仲話要老豆比千蚊你

你係咪發夢呀.你無野呀.....你老公咩身份呀

病人炸.你想點姐.你有做野等於無做野.我就自給自足.

你呢自給人足炸.我真係好唔明你想點呀.

你係咪賭小陣會死姐.你打細D係咪身痕姐.

你想你E仔點呀.....勁唔開心.....

媽你想我對你點.....

.