2009-10-27 02:25:33愛在等待的葛仔Nick

爸sorry

唉~~~老爸又要入廠做手術了.係我生命中佢第三次做同一個手術.佢做一次瘦一次. 做仔架真係有D難受.雖然佢樣無話比我聽佢有幾大壓力.幾辛苦.但作為仔架點會唔心酸. 所以先分開打另一篇blog. 想想下.我E個仔真係無點對佢好.激佢.夜反令佢擔心.我E個仔真不考. 我咁架年紀應該比佢好好休息.反而加重佢負擔. 心好痛.眼真係有D想喊.爸好對唔住.仔好內無同你行過街. 仔真係好對唔住你.咁大過都要你擔心戈樣擔心戈樣. 你架身體真令仔唔開心.又要有肉倉又要有糖尿.做仔真係唔想你難受. 你架痛苦有一半起仔身上幾好.可以為你分擔下. 媽幾對你唔好幾差.你都對佢好.爸你真係太善良.太愛你老婆.太錫你過仔啦. 爸希望你身體健康.仔會生性架. 信我啦. 爸仔每次唸到你眼就不停咁喊.你架病仔幫你唔到. 欠你架一餐pizza都仲未比到你.真係差勁. 出糧.都無比到一份錢架享受比你.仔真不考. 考順你係我一生架責任.雖然我反工反學.好似無點理過你. 食飯都少左陪你食.好對唔住呀. 我越打落去我心就越痛.眼淚就越係咁流.爸爸~~~~~~~~對唔住. 我真係好擔心你呀爸~~~~今日應該好好同你食飯先岩架. 好對唔住對唔住對唔住........... 如果爸媽同女麻女麻可以長命百歲.要我福折壽又好要我付出咩都好.我都願意. 求你啦!!!我福唔係咩好人.唔係做過D咩架大事!!! 我只求身邊每一個人親人朋友可以好好活著.我就安心. 爸媽我愛你.................................