2009-10-18 05:44:36愛在等待的葛仔Nick

終於病倒了

終於病倒了 愉快分類: 未分類

                差唔多成大半年未病過未發燒過啦!!!!今日病都無點死頂過去探呀女麻女麻.同呀女麻女麻食完野我經以好攰咁訓左起到.之後食完同老豆反屋企.點\知占大 小姐叫我反工喎.我話死啦我好攰喎,反唔到兩點喎.點知叫左呀雪反喎.跟住我同我老豆黑仔到無車反屋企.就係咁行路反屋企啦.攰死.之後反到去坐左一陣就 去訓教啦^^一訓訓到五點幾啦!!!之後上陣網就沖涼反工.點知都係遲到左.無奈.跟住今日反工成個病君咁囉.唉><病到放工囉.

                      我生病了.發燒了.哈哈.

 

 

      對不起.我錯了.令你不爽了.

                    對不起.我錯了.又再亂唸野.

       對不起.我錯了.傷害你.

                       對不起我錯了.我又呃你.

     對不起,我錯了.怪錯了你.

               對不起.我錯了.我錯了.