2009-10-13 01:38:57愛在等待的葛仔Nick

E個星期的每一日. 愉快

E個星期的每一日. 愉快分類: 未分類

         E個星期都無變改.反學.放學.反屋企.反工.放工.仲有就係同我老豆去覆診.佢就快又要做手術.作為兒子的我,有點不安.之不過今個星期最開心架係我堂哥.我叫佢大佬.佢結婚同佢女朋友行左長跑.到左另一個階段.希望佢地白頭到老啦^^.我都比人問幾時到我.講起我地姓李E家.我大佬第一.第二就係我.第三就係我堂弟.我地都係李家架孫.堂弟有排都未到佢.佢先得四年定五年班.而我.七八年掛.起碼完成大家.有事業先.不過都要有個肯同我一齊架人heheehehehe^^我戈日去飲大佬戈餐.著到幾型仔去.花左我四百蚊架.點會唔好睇.一陣比相大家睇下呀.

       十月來啦.眨眼起高二一個月啦.我係停左去溫習.不過唔代表我懶唔想去.我唸住等自己從頭學起.所以決定哂時間真正溫習.我一定要在十一月來臨前追趕自己成績.各位幫我溫習架老師們.請信我好嗎?我唔來唔代表我升班之後就係神仙.請信我.真正架戰來緊.一連串架測驗也準備來緊.我會做好準備來迎戰架.或許係一個人打仗.幾辛苦我都會捱過去.迷失架時間過去啦.我要向前行呀.

        最近自己發覺自己原來無真正用過自己腦做自己要做架野.學習要學架野.我真係太弱啦^^我會比自己用多D腦力架.heheheheehe^^


          女麻女麻曾經講過.要將太陽般架福氣.幸福.如陽光一樣照耀著大地.

                                     將福氣.幸福照耀著自己身邊最親最愛架朋友家人愛人.

                             所以我架名字叫李耀福^^