2009-10-06 02:45:09愛在等待的葛仔Nick

在學習中.對路有點迷失. 愉快



                  咁夜先打blog真係有D過份.明天仲要反學咁夜訓.唔會架啦!!都係今日最後一夜.E家每日反學.腦不停吸收自己有好多不明白架東西.係難捱架.但自己答應.係自己要求自己咁做.

       夠啦.我唔可以.夠啦.李耀福你比心機去好無呀.有大把野等住你做架.工作重要但唔好太用心上去呀.可以嗎?內心不停架壓迫.不停架內疚.身心好攰好攰.今日體育打排球.反到屋企唔夠一陣就訓著左.好攰.唔可以咁就攰到行唔到.前面有路你行架.咪停好無..測驗接著準備起十月攻過來啦.你比心機啦.但一個人打仗難免有點有怕寂寞.選擇前路我無法選擇.有誰打醒我.鬧我無用,但一D用都無.自己唔做邊個都幫你唔到.打你鬧你有用嗎?將自己收起心戈段話講出來.好舒服.岩岩我未訓.做緊咩.睇一部叫我和尋回犬的十個約定.自從用心讀書.迫自己做做做.真係比自己眼晴放一放.好內未試過.我頭先睇到咩都喊哂出來.人好.或許我要為自己咁多年或E幾個月所做所講架野.好好喊一場.努力讀好書.係我目標.必定要做.但內心還有一件事要做.係等等等等等等一個唔知好定唔好架結果.唔知會接受架答案.我唔知.我無因為等而影響自己.我一定會比心機.如果我還有朋友的話.希望你別擔心.或許你不擔心.我福你地了解吧!!!唔講啦!!!好攰訓教啦!!!!