2009-09-28 02:20:33愛在等待的葛仔Nick

醉了.但心醒

今晚放左工就參Cherie都唱K會.我放左就送有人反屋企就坐車去唱K架地方皇朝會.後來到左上到去.得三個男人起到.仲有兩條索紐起厠所自拍.我就坐起到.呆呆地.不過都唱左一首歌架.之後無內開始來人啦.呀溫同細粒佢地來啦.之後仲有主角未來.後來仲有溫架朋友.E個唱K會就正式開始緊.後來主角都來埋.大家都開始唱K玩"色"中啦.而我就悶悶地同FD傾電話.傾到一半個朋友叫我有隊同人玩咪咁悶喎.咁戈時我仲扯緊好唔健康架雲斯頓.之後坐左一陣飲左幾杯酒.就同呀坦坦玩.玩左一陣又無玩喎.之後無內.溫架FD叫我玩咪玩囉.高手玩抵手,都係得過輸字.我輸幾舖.之後來左一個女仔.我同佢玩一六囉.不過輸嬴都係我飲囉.我發覺唔點.咪同佢講輸左唔飲唔得架喎.咁佢就開始飲啦.我都唔算輸得慘.最後同條女玩玩大話.都無咩輸架.但係多左呀坦.同溫架FD,我就輸幾舖,玩到三點幾停左.我就唔點.想去厠所.點知有人.頂頂下咩Q都嘔哂出來.唉.真收皮.咁快吐.真係唔點.之後吐完就反去坐起到訓.坐左個半中就醒反.起我訓架當中.有一個好朋友佢餵我食野.佢終於叫我.我真係好清醒,其實起佢叫我食野之前佢叫我幫佢影相.仲叫我同佢影相.我真係唔敢相信.我好開心.我同佢足足半個月啦.無對大家有任何溝通.我亦因內疚而避開佢.希望這不是夢.真的不想.之後醒左.到Cherie死左.醉了.仲係咁叫Raymand個名.真係....咁咪叫佢架Raymond接佢反屋企囉.之後五點差唔多六點.戈場收啦.我地各自各出去坐的士反屋企.Cherie.Raymond同老馬一架車反屋企.溫就同君仔.SU-E.我就同細粒反.之後就反屋企訓.戈時都六點.我真正徹底醉了一場.將E半個月發生架事情.好好醉了.真舒服.之後一教訓到下午三點比人嘈醒.之後四點就反工去啦.直到E家放工反來沖涼休息.準備訓教^^好正架一日.不過反工有D悶.但之後反到一半無咁悶^^heheehe





傻仔福醉左一照.勁嚇人.唔得佢死=.=