2007-12-20 19:24:40nichole

竟然~!!!!

竟然仲有人睇我的月台ma?
太奇了~以前因為一個人而開這月台~而小妹都下了不小心血~
想把我和她的都一一記低~包括開心和不開心的~而轉眼間~都3年了~
一個又一個不同的女生在的身邊轉又轉~最後~現在都只剩下自己一個~
經過4段感情~2段錯愛後~我唸通左一d野~
就係~唔好再對人咁好~唔好一開始就放咁多心機去拍拖~
我一直以為~我對人好~人會對我好~她會因為我所做的一切而感動~因而珍惜我~一直以為感情的開頭是基礎~要好多好多愛去灌溉先會穩固~
而家先知道,不~!!!
無論你有幾好~她只會月來月過份~因為給人看穿了~而是實上~
別人點對我我都唔會走~未到最後一刻~未到山崖邊~我都不會說分開~
結果就是白白比人糟蹋一年又一年~一個月又一個月~
一個人愛你~你點衰~都會對你好好~
一個人唔愛你~你點完美~換來只得討厭~
so~我明白了~做好人是沒有好報的~好多野~慣了成自然~
你對佢好~慣了~在她們立場~不算是什麼好~只是理應這麼做的~
漸漸~優點月來月小了~感情月來月來淡了~最後...分開了~

唐小妹~明白了~
VC 2007-12-24 11:50:28

um……無聽過`合則來不會則去咩`?
我角得鍾意一個人係`感覺`
禁如果無左感覺但仲要一膂ga我角得只會變左`責任`而一膂lor
禁無意思架,right?
可以ga話我寧願可以放手做反朋友總好過為繼續而繼續la…right?
禁之所以人先有禁多過去ja…..
我認人係犯賤,唔俾人hurt到最勁最痛都唔會對距死心塌地
但拍拖係享受全程投入個過程,而唔係結果,
我會角得有結果係bouns
不過有時俾人hurt得多....係會倦,都幾無奈
但每一段你點都會有得著
看過你xanga,知道你份人都幾認真
如果你為了唔想俾人hurt得勁而選擇唔投入
禁即係同玩感情有咩分別
無人會知將來會點
我而前都好像你禁
角得對人認真唔認真結果都一樣禁不如唔對人好
但最後你會連自己都憎理
因為好不知所謂
哈哈,今日24/12
Merry Christmas

nichole 2007-12-23 19:14:41

人是犯賤的唷~我覺得~
而是實上~我try過不對gf好好的時候~她是愛梗張我最care我的~
嘿...當然我都不想變~可能你說得對~未遇到吧~
但我會怕~當我再遇到的時候~又一個女生給我寵壞~
又要苦了自己~何必呢~?
vc~你又點睇?