2004-04-06 00:38:00肥豬寶o既寶寶^^

唔單止你....

其實,我尋晚都因為果件事而好唔開心...
我知你呢幾日都好辛苦....
要面對好多問題...我尋晚成晚喺度諗...
真係唔知可以做到d咩...
喺度想...我記得你想你媽咪睇到你畢業....
我就好想借畢業袍....等你地可以有一張畢業相....
雖然我每次祈禱都好希望、好想神可以幫我地...
禓你媽咪健康同平安....
唔係我唔相信神...不過我真係好擔心見到你媽咪離開...
唔係單單係因為我唔捨得你媽咪...係因為我唔捨得見到你...見到你爸爸...婆婆唔開心...
我知人係好無能....不過希望神既大能真係幫到我地...
我甘願將我地所有軟弱既地方交托...
讓神指示我地應走的道路...
god WILL make a way