2005-03-02 12:09:02尚未設定

既搞笑又好玩的急救班

上左2個禮拜成人急救班, 覺得都幾好, 又唔悶, 又有野學, 尋日係講心臟系統.....

其中一樣係講<心絞痛>

心絞痛0既病徵係個心突然好痛, 通常左邊身體也會特別痛, 成個人都好辛苦..........

心絞痛0既成因係因為突然受到刺激, 心臟承受唔到, 情緒起伏得太大...................

當miss一講完lee個病, 我同劉仔都係->對望->低頭笑..............

原因係劉仔亦都試過心絞痛.........
佢心絞痛都係因為比我激親...........
我仲記得佢第2日有d頂唔順入左醫院睇醫生.....................
自從lee次激親佢之後, 我都好驚會再激嬲佢.......

好啦...........話說回來....................我同劉仔聽到lee個題目都覺得有少少唔知點.......
我就當然好留心聽啦, 睇下如果真係發生我可以做d咩ma.................
記住就係->安撫情緒->坐低微微向後->等等....................

不過haha, 希望唔好有下一次啦.........

仲有上堂有幾則劉仔牌小(趣)事分享.........

1) Miss問點解你地會想讀lee個急救班?

A同學答<因為我想幫人>
B同學答<因為公司要我上>
C同學答<我好有興趣>
跟住Miss就問劉仔
劉同學答<唔係我想上, 我陪人上0乍~>
我一聽, 好彩我冇飲野, 唔係我一定噴哂出黎............
跟住果然Miss即刻望住我, 其他同學仔都係啦.........
oh my GOD....><
Miss立刻問我, 咁點解你又想上?
我唯有收拾心情答<因為我覺得有用>

Wah.........我完全唸唔到劉仔竟然會咁答, 0個一刻個感覺好..................唔知點形容..............

2) 咁0岩同劉仔講開, 我話我如果pass想試下入AMS.....
跟住十分鐘後.....
我再同劉仔講, 借本書黎睇下0Y....
佢竟然攬住本書同我講
<你入AMS, 我唔借比你睇....>
=__________=完全唸唔到劉仔竟然會有lee d反應.........

所以我發覺同佢上左2堂, 個感覺既搞笑, 又好玩...........




還有雖然暫時返唔到祈禱會, 不過我知亞云小組同小白組有人返, 感覺就好好多了!