2005-03-02 12:08:10尚未設定

我不是你們的一份子=__=

有樣野不得不講....

都唔明點解星期日一齊和議完, 原來都是"流"的???
如果做唔到就唔好口快快又咁決絕應承啦....too bad.........

既然唔想or做唔到就不要開始的時候咁堅決啦.......

我ma......我並唔係想嬲or小氣......
既然我問左咁多次你地都話
<好!!>
<得!!>
<一定做到!!>

咁先一齊決定咁做.......

所以............................................

我覺得好有比丟棄的感覺, 因為你們實在太沒誠信........=______=



小白臉果然係有一班fans....
(不過我不是其中一份子)