2005-02-28 13:46:18尚未設定

可憐你啦.....白色史納莎

剛剛那幾天....不知為什麼, 莫名其妙的就是有一種少少的怨氣.......................

星期六, 我大家姐一早打電話比我, 問我有冇人收留住佢隻新寵(白色史納莎).......
跟住佢老公再打電話比我........

我就知道佢地又嗌交了...............

一嗌交佢老公就會係咁打電話比我叫我氹返我大家姐.......

不過....恕我直言......我冇lee個能力加上我對佢都冇咩好感.....................

晚上返到屋企, 成12點幾, 見到我大家姐少少行李就知道今次應該幾大.鑊.........
過左一陣佢老公親自上黎搵老婆.........

第一: 我大家姐點會係屋企?? 佢0個陣時仲同d fds 唔知係邊度唱k............

第二: 以我亞媽0既性格加上lee個鐘數........擺明就冇計傾................

結果我沖完涼過左一陣佢就走左...........

(其實擺明係我亞媽趕佢走.....)


星期日ma...........

我去完Jaeson ma就出左去陪我家姐睇戲....haha仲有一個男仔tim....
其實我大家姐真係有好多fds 的........

不過陪到佢又真心的我就不知道了................

本來我以為又是我大家姐的脾氣爆發, 搞度咁樣.........

點知.......今次竟然唔係好關我大家姐事.............

我聽完都覺得係個男0既錯........

唉...........................................................................................

比你, 你會唔會原諒佢呢?

____________________________________________________________________________


如果有一日結左婚, 佢真係做左d你認為不能接受的事...........
你寬唔寬恕到呢?

我都答唔到...........

有好多野都可以包容, 但係亦都硬有一d野係死穴................

oh..............................................................................................................................

算啦........無謂自尋煩惱................



不過都是可憐了那隻白色史納莎...................
唉.............................