2005-02-23 16:14:13尚未設定

又是never say NEVER

雖然一向都好認同never say NEVER, 個腦都好接受lee句野, 但係唔知點解今次知道左之後,
真係有dd唔開心.........

都已經知道2日....雖然不關我的事.....

但好歹也是我好朋友的事..................

仲要是識了那麼多年.......

唔知點解.....有少少想喊................
局外人的我都有這個感覺.............................
當事人會點呢?


如果什麼都有一個期限, 你會怎樣去寫呢?
對於家人, 職業, 情人, 好朋友..............你會如何填呢?

周星馳係西遊記講過,
如果要係lee份愛上加一個期限,
會係一萬年.......

如果有人問我0既話
我估我答唔到...............

我討厭期限, 雖然佢確實存在........

我討厭後悔, 好討厭講"如果0個時"lee個字............

我只係想好好的活在當下, 不要去"猜度"任何東西.............

過去了的事, 我沒有忘記, 雖然有時候也會有一點點覺得後悔, 但過去了就是過去了, 時間永遠不會停留, 也不會倒退, 唯有提醒自己下一次不要再錯過吧....

m.............到底是什麼事呢?

公主復仇記裡面說
<現實中不會有王子>
結局再提醒你
<公主其實都不是公主, 而是巫婆>

你認同嗎?

我不認同, 不是因為我在愛情裡很少碰釘....
而是我還是認為現實中有公主, 有巫婆, 有王子, 也有野獸, 否則這個世界是永遠不會平衡的.

問題只是在於.........

你渴望成為什麼,
你有權利做公主或巫婆, 也有權做王子和野獸..........

就好像天使與魔鬼........


haha....講講下我都唔知自己講咩了.........



不過我希望可以成為一個天使啦.......^^


祝福大家!



唉..............never say NEVER..............