2003-03-17 22:37:51愛你既Rebecca

17/3~~今日同佢地練oral 好開心呀

今日我食飯去左溫書ya...well..又係april 幫我搵左位...溫左一陣

落左8 樓同april打左一陣康樂棋
april 笑我獱住支棍好似捉魚woo...慘得過我又打到呀...

之後同佢地練oral...雖然我考左..不過做朋友冇計啦
都係你幫下我我幫左你...
不過我地讓左間房比april佢地.
我同我d partner
有肥龍啦..靈芝..仲有星龍
去左天台日光浴....算啦....我愛陽光呀

april 個一group discuss 好有火藥味呀..王梓俊and 飛飛囉....救命呀.....佢咁樣出去考一定肥呀
不過真係好好笑...我地當睇戲睇之ma

之後繼續溫...then 星龍幫我地買下午茶....不過都差唔多7點loo
我食左一個好好味既乳酪..haha
thx,...............

好開心呀..今日又識左2個新朋友
佢係我既隔離位connie...
仲有一個睇住我打康樂棋偷笑既邦邦

都唔知係唔係咁岩得咁q.
我溫到悶悶地
一係我去左relax 個時佢就打電話比我
話relax 下woo
well 都幾開心ya....
起碼讀得冇乜壓力woo
加上識左呢一班戰友
我今年考試真係比ce個時舒服好多呀....