2003-03-17 00:05:01愛你既Rebecca

16/3~蒜蓉怪獸專蝦綿羊

今日我朝早返屋企食早餐..then 2點鐘去溫書呀...唔該哂april幫我搵位.otherwise我都唔知去邊一度溫
今日個進度都ok啦,.,,,溫到6:00幾去左天台同april 傾心事

之後去左搵阿航食飯呀.
本來我今日都唔expect 佢會到..不過佢叫我入元朗搵佢
我唔肯...我口痕話又唔見你出lei wo
咁佢又真係出左來...haha

我地係尖沙咀行街街...佢陪我買衫
佢都算係咁...唔叫悶haha..我最後都只係買左一件咁大把.
之後行左一陣...好肚餓呀
我早餐之後都冇食野loo..

我地去左金鳯食扒..好味呀...
加上可能我都好肚餓...so 特別好味
之後我地係佐敦去旺角女人街買野..
本來我好想塔車去
不過佢睇死我一定塔車唔行路
so我咪死都行去囉..
haha

之後行完女人街都係冇收穫.不過溫完書
行下街都好開心and relax...

講到呢一度.....蒜蓉怪獸終於出場呀.
有一隻食左蒜蓉牛扒既怪獸...專蝦綿羊女....衰人呀..同死人頭一號(gcc).一模一樣
不過怪獸嬲唔落..鬼叫綿羊鐘意怪獸....不過佢再係咁..
我一定唔會放過佢.....