2004-12-28 22:37:24Hong Ng

2004的聖誕

今日係12月28日, 聖誕節已經過左lu~~~
亦都暗示我個假期就黎完喇...>_<
等我總結一下由24號到今日做過d 咩先~~

平安夜鮋下晝要去英皇搵D.Liu, 5點都未夠就補完
之後出左去旺角, 多人都爆
諗住去KCF食返餐勁鮋, 不過未能如願以償~~
咁就去左前大快活舊址, 而家已經係一間叫做「泰之味」鮋野
之前樓下都有一間, 十年都唔幫襯一次, 第一次幫襯完之後過幾日就執左......
言歸正傳, 間野換左d 苐, ok 舒服, 又冇人wor~~同地面鮋情況好大對比
睇黎呢間野應該會再次成為我地吹水鮋地方

食完之後去買禮物用黎交換, Hei同凱明去到玩具鋪都有收獲, 我就揀唔到
行過間賣DVD鮋鋪頭見到佢大大隻字寫住19蚊, 咁就入去揀左隻「聖誕快樂」應下節
sammi做完「雞」之後黎搵我地, 我向住尖沙咀方向行
去到油麻地我提議轉入漆咸道, 因為冇咁多人, 班人好嘈, 俾我X左一鑊
去到尖東已經開始封路lu~~~
有人話肚餓, 去左尖東廣場M買外賣, 有人嘈要食麥旋風俾我怒睥
排左好耐, 不過雞腳包要等, 於是轉左條魚俾佢
佢又嘈, 又話薯條冇鹽唔食, 又俾我X左一鑊, 薯條自己食
薯條冇茄汁唔係一個問題, 仍然好脆, 因為人多鮋時候薯條唔等人, 一定新鮮
而且我地落成5克鹽, 鹹死都得, 事實上鰟包薯條的確係鹹左, 一定係冇洗鏟...

餵飽左佢之後就一直行去文化中心, d 人多到喊ar~~陰公~~~~~
行左勁耐先去到文化中心, 又係爆多人, 想搵個位坐下都冇
最後都坐左一陣, 再搵路去中港城

去到中港城, 冇咩人又可以睇下燈飾, 的碓係一個唔錯鮋選擇
大家買左d 野食, 食下食下, 傾下傾下就過左12點喇
我同sammi搭3C走, 點知塞車塞到暈, 搭左差唔多兩個鐘先到......
搭到我好眼訓, 又訓唔到, 好辛苦, 眼入面d 紅筋都出晒黎喇
返到屋企差唔多兩點, 我發誓31一定要留係屋企睇電視!!!

25號聖誕節正日, 去左小敏屋企開party, 睇下碟......嘿嘿...@@
食下野, 都整得唔錯, 再玩下遊戲, 打下牌, 交換下禮物......
我抽中左"大耳"鮋CoCo!! -_-||
跟住玩到冇野好玩就玩化妝, 凱明同阿仔成為modal
化得好靚女丫~~~~~~~
玩下玩下都夜lu~~我都趕返屋企打針lu~~~

26號星期日係例行返工鮋日子, 阿霞一早打黎叫我去215借貨, 我仲以為叫我起身添
去到215見到Kathreen, 借左5條熱杯, 兩包上醬俾我
拎到返去162竟然話仲有一箱上醬, 但係冇魚醬, 又要行多轉
搞到我成9點鐘先拉card......入去廚房睇左一陣cller, 之後出左去睇counter
好悠閒~~~i'm lovin' it~~^^
突然有個痴線ar伯走入黎指住Mani話「wa~~冇你咁醜樣架, 仲醜樣過我!」之後即刻走左
哈哈~~~~~我就黎笑死, 點解會有d 咁鮋人架
之後平平安安咁就過左一日喇, 不過下晝又去215借貨lu~~~今次唔係我去
最後送完個外賣就走人~~~~~

27號一早就要返去學校做sectin E, 勁唔想返, 因為162去旅行ar~~~~~
考慮左幾次之後都係決定返去, 做到11點幾, 響學校門口問大耳拎返部相機就即刻入大埔~~
入到大埔飱飱好有小巴入大尾篤~~非常好, 用左一個鐘頭就由何文田入到大尾篤喇~~好快~~~
我餓到就黎死~~點知去到得返d 腸仔食, 冇辦法都要食, 食左十多條
原來215都有去旅行bor~~Della同Lucy走左去215「借貨」~~^^
215果然係一個借貨好地方~~哈哈~~^^
之後去左踩單車, 沿住船灣淡水湖條大壩踩入去, 風景幾靚
一來一回之後都差唔多走lu~~返到162之後同Lucy, Poyu, Winnie走樓上食野
咁又過左一日喇~~~~

28號成日係屋企頹廢地過~~今日天氣凍左好多, 如果可以再凍d 就好lu~~~
i'm lovin' it~~~^^

我仍然好懷念2002年鮋聖誕節~~^^