2011-02-14 22:14:36newspool新聞共享

模擬見工記面試零眼神接觸遭狂插



「你冇熱情、唔投入、冇性格,過程中連一眼都冇望過我……」資深人事顧問 CORE SEARCH的董事總經理張慧敏,與阿鵬進行模擬面試後直指其表現差勁,坦言:「係老闆都唔會請你!」
「似部錄音機,內容空洞」

張慧敏說,阿鵬面試過程全無眼神接觸,其次是問非所答:「你話自己強項係邏輯分析,又話好勤力,但你冇做嘢兩年,成日喺商場 hea,我睇唔到你有幾勤力。」經常將「中大碩士畢業」掛在嘴邊更是第三個致命傷,「畢業證書只係入場券,我要請嘅係你個人。你碩士畢業,但要求五、六千蚊人工,令人覺得好奇怪!」最後是溝通技巧差劣,「你好似部錄音機,重複內容空洞」。
張續提點阿鵬要先放下碩士生的包袱:「你見過 200幾份工,經歷咁多次失敗,一定會有啲得着,自己有冇檢討?」至於阿鵬的「見工 Look」,張認為尚可接受,「但係頭髮可唔可以整吓,最低限度要乾淨企理……件白恤衫好似灰色喎」。當她把錦囊妙計傾囊相授時,阿鵬坐在一旁無甚反應,表現不耐煩。
阿鵬強調渴望改變,記者特別為他安排這個模擬面試,他最初表現雀躍。面試前一日,記者致電約他翌日早上 10時半在中環恒生銀行總行等,他回應:「好呀,中環港鐵站恒生銀行。」記者強調是恒生總行,他大聲說:「我唔識去呀,都係中環站恒生等啦。」
到第二日早上 10時,阿鵬以短訊通知記者:「我肚痛,改期吧!」記者即時回電及以短訊了解,再到其住所「尋人」,但均無果。當日下午 3時許,記者終於找到阿鵬,經再三勸說後,他才願意與張會面。
「佢係唔係高分低能? Sorry,我唔覺得佢高分,至於低能係貶意,我唔方便評論……」張慧敏對阿鵬評價似有保留,其女助手則有另一番體會。當阿鵬在辦公室等候時,助手問他要否飲東西,他說:「果汁吖唔該!」「我哋公司冇果汁,只有茶或水…」「咁要茶啦,有冇果汁茶呀?」助手當場語塞。