2006-04-29 23:25:49夢想....紫英

我的工作

一直好想同大家介紹一下我的工作~

我是一個教練~
無錯~!! 我的確是一個教練~
我個樣可能仲係唔似教練 (好多人唔信)

我做的野是帶活~動~
我會到不同的地方
為不同的學生 (中,小學生) 同機構帶活動!
包括: 展翅、SU Training等
用不同的遊戲引導學生思考, 從而改進自己~
學下同其他人的相處~

呢一份的工作,
暫時來說, 收入的確不太好
好多人亦都話, 對女仔來講不太合適~

我做了大約 2 年了~
兩年前, 我咩都唔識, 又唔敢去做~
現在, 帶隊夜行, 遊繩下降, 獨木舟我也會了~!!!
我自己可以講一句~
我帶得的活動, 唔差架!!

我, 好鐘意呢一份工~
雖然有時好累, 好辛苦…
帶活動時可能要日晒雨淋~
一早起身準備, 活動完晒仲要執野

但是每次見到 d 學生
因為你帶的活動而投入, 學到野, 真心咁對你笑
就會好開心~ 好有滿足感~!

其實帶 camp 是最辛苦的~
因為要準備的物資同埋時間也最多
但是亦是最開心的~
你見到 d 學生到走果日,
會同你依依不捨咁講再見
你就知道, 你做得對了~

呢兩年來, 我學會了不少東西
學生教會我的係,
用心對人人地一定會知
無人情咁去做, 是不可能的!
對人的工作, 就是要用心~

每次, 我也有為我的學生著想~
想佢地得到最多的走~

多謝你們~
因為你地, 我才堅持走下去~!

下一篇:體能測試