2006-05-10 01:48:11KAS

因為...就所以

1.哼~!成日得個"恨"字.到底因為咩去追求?因為得唔到所以去追求.因為有bB,所以美國出現xb.bbx等...呢部係xb......

2.立體係我最唔鐘意,最唔想慡ge 一科,因為miss,因為題材,因為無錢,好多因為...

3.我真係唔係鐘意miss 啊€...你地唔好成日講啦,大家心照咪算lo...係啊sir 面前又講...有咩好講姐...我個d都係好表面姐...我都係想做俾你地relax 一下...咁佢對我好都要點下禮ga ma~!!萬一傳到miss 到點算啊~~我唔驚啊...miss 就唔知...我只不過係一個學生(問你死未...)