2008-10-29 04:57:00alex

女朋友?

女朋友....呢三個字己經係我生活中消失左就尼兩年~
但今日...我再次提起呢三個字
當然係叫一個人做我女朋友啦~
但其實而家返到屋企..覺得自己有d緩衝動左...
我唔係話唔想...而係我仲係好硬頸~
仲係介意佢而家既身份...唉...
不過今日同佢傾左一陣計~好開心~
雖然始終佢都無乜點講佢既感覺~
但起碼都有個方向比我~

其實有時唔係唔想對佢有信心...
而家佢比唔到呢種感覺我~
佢仲係好貪玩, 好任性~
比唔到一種定落尼既感覺我~
我份人係好得意....
當我無女朋友既時候...
我可以好癲好喪咁...
但當我心裡面多左一個人
我個人就會好自然咁定左落尼...
誇張d講句...就算身邊有其他女仔
甚至係更好既女仔...我都唔會去諗~
或者我係好怕好怕失去既感覺
so我都唔想有人會有呢種感覺~
其實我都幾mind佢既諗法
佢話佢想搵一個鍚佢既人
我會係度諗...
我諗既唔係覺得自己唔鍚佢~
係會諗...如果當我同佢一齊
有人更加鍚佢...
咁係咪代表...我又要失去呀?

我相信今次如果我真係得到...
我諗真係可以叫得來不易~
但如果又失去...就真係更加傷~

唉...好累啦..個腦都實晒....
諗唔到野..
好好咁訓一覺.....
繼續我...有信心既等待....