2008-10-28 02:37:37alex

27-Oct-2008

估唔到咁快....我又要係呢度寫野啦~

其實呢度可以話係比我發洩既地方....

本來琴晚心情都好好....仲同佢傾左差唔多成兩個鐘頭電話

起初都驚好似無乜話題....傾傾下都還可以接受呀~

不過今朝....直到佢起身打比我

比我知道佢琴晚又走左去飲酒....重點係又無同我講~

唉....激死我....但我無發到脾氣~我控制得到~

或者可以咁講呀...我係失望到無野講~

有時真係無乜信心可以同佢keep到耐....

但而家呢一刻....我都係選擇左"good"一聲吞左d唔開心既野~

但其實好辛苦...但可以同邊個講呀?

唯有呢度囉~

特然好混亂....

同埋今日fion仔又問我: 佢係咪仲係同戈個一齊..

唉.......其實我都好想比自己一個限期....

到左個日就唔再等....

其實我心目中己經定左一日....

但我唔知我可唔可以做得到

因為我係唔識做到好絕....我個人係勁易心軟既人

或者到時我要扮返個衰人.....

去抽離返我自己....離開呢段感情.......

但當然我最想既....都係等到...等到我想要既