2005-08-21 22:27:01貓貓

嫁入豪門

嘩...2005年8月20日
kitty同andy結婚~~
佢地好sweet呀~~
見到佢地好開心呀
原來andy家底好勁
我地一去到grand hyatt個ball room...
見到佢係入席前又有hand wax整...又有cutie 既人像漫畫畫
同一對新人既合照仲可以即刻拎tim呀~~
一影完就有一個專人幫你print返出黎
嘩..
真係丫..
grand到..
我地入到去啦..hahhahaa...我地仲以為自己會坐好後..
點知我地係坐係台前第一張枱呀..
hahhaaa...勁攪笑
我地個枱好明顯係勁嘈啦~~
當晚仲有司儀tim呀..
嘩...一聽佢地把聲已經有d熟..一介紹完就..哦..
佢地係新城既DJ..一個叫路芙..另一個係Bob..
不過成晚都覺得佢地兩個唔掂..
完全係攪串人地個結婚party..
成晚都串咀...
仲串晒兩位爸爸...認真唔掂
不過有兩個好精彩既位..
一個係andy做返成個求婚過程出黎...勁sweet呀...唱勁lum
另一個係由andy既兩個小親戚所表演既勁舞
好正!!
kitty成晚都真係好靚..套套衫都好正!!!
真係替佢開心啦~~真係衷心祝福佢地兩個幸福快樂~

ps..相中後排既男士就係新郎哥啦~