2005-07-31 19:10:30貓貓

我又想呀...

見到有朋友快要結婚
hehheee....講真
自己都原來都恨嫁

唉...不過一黎..而家係完全冇可能啦...
又未有對象喎
二黎..
我當時知道太早結婚...
好容易會離婚啦...
我又唔想...
同埋
真係想搵個可以付託終身

我既條件都唔係好難啫...高大, 最好梗係可以將我成個遮住既...好容易啫..我咁..細粒..hehehee...可能而家我個人真係好冇咩安全感啦..
真係想有個高大又大隻既人可以take care自己啦...
hahahahaa...
不過我同fanny都覺得..有少少驚呀..
因為我飛耐左..真係發現..會好難有機會識到人同拍到拖囉..
唉...死啦...點算好呢...hhahahhaaa...
真係話咁快..我已經飛左兩個月啦...
唉...會唔會真係好似肥仔咁講中左架..
佢話我係『天煞孤星』...
咁我咪幫佢講埋下半段...

唉...佢想話我..『無伴終老,孤獨一生』..hahhahaaa...