2005-07-31 18:33:51貓貓

海....

我最終都係敗係鄭梓靈手上.....
hehehheee....
因為我最後都係睇左佢本書先

呢本書...一路都好似冇俾咩驚喜我咁既感覺
但係...我睇到最後
真係喊左出黎...
當時我仲係係melbourne
當時係melbourne凌晨2點
點解會喊...
我諗或許因為我感到同情
或許因為主角既遭遇
唔知道...
只係喊完之後
有d後悔自己係outport...
因為周圍好靜..有種好寂寞既感覺
哈哈哈....
但係呢種感覺好快被眼瞓既感覺所取代~~

我呢一次飛..真係好開心呀~
我可以係早上去到melbourne, 大約係早上5點幾既時候...一個人望住前往hotel既公路既時候...
真係一個人開心到笑左出黎...
雖然係full loading
仲要係我做我最驚既Y3...
但真係好開心
我當時直情望住melbourne既環境...好想住係呢個地方
好想第日會移民黎呢度
周圍都唔會好似香港有咁多大型既建築物(可能因為係airport附近)hahhahaa...
但係當時真係有咁既衝動
好攪笑

我覺得有時可以俾我去outport真係會有一種可以去第二個地方避世既感覺
去一個我可以relax既地方
諗一d古怪既野...
係weekday既時候,人人返緊工既時候
我係可以咩都唔諗係條街四圍行
到現時為止,唔可以話飛左好耐
d野都仲未話非常之熟
但係已經遇到好多唔同既人
唔同既事~~好得意